در حال بارگذاری ...

« جادوی حوض نقاشی» در نیشابور به صحنه می‌رود

تاتر طنزکودکانه « جادوی حوض نقاشی » به نویسندگی وکارگردانی یلدا دهجوریان در تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور به روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور در این خصوص گفت اظهار کرد: این نمایش با محوریت فضای شاد  در بین کودکان و نوجوانان  است  که هنرمندان خوش ذوق و با قریحه تأتر نیشابور با اجرای نمایش های مختلف با موضوعات متنوع باعث آشتی مردم به خصوص کودکان ونوجوانان  با تأتر شده اند و نمایش  طنزکودکانه « جادوی حوض نقاشی » از این جمله نمایش هاست .
خلیل اله عراقی گفت: نمایش « جادوی حوض نقاشی »را بانوی  هنرمند نیشابوری یلدا دهجوریان به رشته تحریر در آورده و آن را کارگردانی کرده که در آن هنرمندان نام آشنای تأتر  نیشابور: عارف ساجد، جهان جهان دیده ، علی نقی ، زینب محمد آوی، ملیکا صادقی ، هدی جعفری، روژین لعل وهلیا مخدراتی   به ایفای نقش پرداخته اند و علی قدیریان  بعنوان سازنده موسیقی می باشد.
وی خاطرنشان کرد: این نمایش توسط گروه جوان  وابسته به انجمن هنرهای نمایشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تولید شده وبه روی صحنه  رفته است.
عراقی   به داستان این نمایش اشاره کرد و افزود: یک گنجشک که از پرهای یک رنگ وخاکستری خودش خسته شده و آرزوهایی در سردارد وبه دنبال این آرزوها اتفاقات جالبی برای او رخ می دهد.
معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایش  طنزکودکانه « جادوی حوض نقاشی » تا 20بهمن96 هر روز صبح ویژه مدارس ومهدکودک ها و 5 بعد از ظهر  در محل تالار ادیب اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقمندان به روی صحنه خواهد رفت.

 




نظرات کاربران