در حال بارگذاری ...
هم‌زمان با روز جهانی تئاتر

ابراهیم پشت‌کوهی نمایش «مکبث زار» را در مسکو به صحنه می‌برد

ابراهیم پشت‌کوهی نمایش «مکبث زار» را در روز ٢٧ مارس برابر با ۷ فروردین۹۷ هم‌زمان با روز جهانی تئاتر در مسکو روی صحنه خواهد برد.

به گزارش ایران تئاتر، اجرای نمایش «مکبث زار» در سالن انستیتو گیتیس (یکی از مهم‌ترین انستیتوهای دنیا و مهم‌ترین دانشگاه تئاتری روسیه) و در جریان پروژه «از سیب سرخ تا آبی دریا» به مدیریت سولماز همت‌زاده در مسکو اجرا خواهد شد.

این نمایش با همکاری مشترک گروه تئاتر تیتووک و باران زاگرس (آ مده‌آ) انجام میشود. پشت‌کوهی پیش از این نمایش «مکبث زار» را در شهرهای تهران، بندرعباس و شهرکرد و در کشورهای آلمان، روسیه، ارمنستان و هند روی صحنه برده بود. این نمایش در سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر فجر نیز در شهرهای یزد و آمل به صحنه رفته که با استقبال بی‌نظیر تماشاگران روبه‌رو شده بود.

در این نمایش محمد سایبانی، داوود اسلامی، بهروز عباسی، حسین اصیلی، بهنام پانیزه، الهام اسکندری، سارا شاهی و بهرنگ عباس‌پور بازی دارند.

در خلاصه‌داستان این نمایش آمده: مکبث در جزیره هرمز برای رسیدن به پادشاهی اهل هوا دانکن بابای بزرگ زار را به قتل میرساند.

دیگر عوامل این اجرا عبارتند از: عسل امین‌نیا (دستیار کارگردان)، ام. جی. جایباش(منشی صحنه)، ابراهیم پشت‌کوهی(طراح صحنه)، فاطیما پشت‌کوهی(طراح لباس)، بهرنگ عباس‌پور، عماد زارعی، مرتضا اولی‌بندری و امین باسره (موسیقی)، سعید عیسایی( عکاس) و احمدرضا حجارزاده (امور رسانه و روابط عمومی).




مطالب مرتبط

«مکبث زار» جایزه بزرگ جشنواره تئاتر بغداد را دریافت کرد

«مکبث زار» جایزه بزرگ جشنواره تئاتر بغداد را دریافت کرد

نمایش «مکبث زار» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشت‌کوهی، در رقابت با آثاری از کشورهای ایتالیا، فرانسه، بلژیک، مراکش، الجزایر، عمان، مصر، تونس، عراق و آلمان، جایزه بزرگ چهارمین جشنواره بین‌المللی بغداد را دریافت کرد.

|

نظرات کاربران