در حال بارگذاری ...
به دلیل نبود اطلاع رسانی و به حد نصاب نرسیدن اعضاء حاضر

انتخابات انجمن نمایش اصفهان برگزار نشد

دومین دوره انتخابات انجمن هنرهای نمایشی شعبه استان اصفهان به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضاء به دور دوم کشیده شد.

جواد مستخدمی عضو هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی ایران با اعلام این خبر به ایران تئاتر گفت :  انتخابات انجمن هنرهای نمایشی شعبه استان اصفهان به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضاء به دور دوم کشیده شد.  این استان بعنوان نخستین استان در سال 94 با رای مستقیم اعضاء هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان را برای 2 سال انتخاب کرده بودند.
وی افزود : از 233 عضو انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان تنها 58 نفر برای شرکت در انتخابات انجمن هنرهای نمایشی حاضر شده بودند و به همین خاطر این انتخابات به دور دوم کشیده شد.
هوشنگ جمشیدیان رئیس انجمن نمایش استان اصفهان نیز در گفت و گو با ایران تئاتر درباره علت این اتفاق گفت: در حال حاضر از استان اصفهان چند گروه در بوشهر، چند گروه به جشنواره تئاتر شرهانی رفتند، دو سه گروه برای اجرا تئاتر برای راهیان نور به استان خوزستان رفتند و به همین خاطر با اینکه اطلاع‌رسانی هم شده بود اما بسیاری نوانستند خودشان را به موقع برسانند.

به گزارش ایران تئاتر رئیس انجمن نمایش استان اصفهان در حالی به اطلاع رسانی عمومی اشاره می کند که هیچ خبری در درباره دومین دوره انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان در سایت اصفهان تئاتر که زیر نظر این انجمن اداره می شود و ارگان رسمی اخبار تئاتر استان است  منتشر نشده است.
هنرمندان تئاتر در استان اصفهان بعنوان نخستین استان در سال 94 با برگزاری انتخابات انجمن هنرهای نمایشی بر اساس آیین‌نامه جدید، برای یک دوره دو ساله با رای مستقیم اعضاء، هیات مدیره انجمن نمایشی استان خود را انتخاب کرده بودند و با برگزاری انتخابات این استان عملا دور دوم انتخاب هیات مدیره‌های استانی انجمن هنرهای نمایشی کلید خورد. 
گفتنی است، نخستین دوره انتخابات انجمن هنرهای نمایشی از اسفندماه 94 آغاز و تاکنون در تمام استان‌های کشور به جز دو استان سیستان‌وبلوجستان و فارس برگزار شده و با برگزاری انتخابات انجمن هنرهای نمایشی در این دو استان، عملا از این پس اعضاء هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی در تمام استان‌های کشور با رای مستقیم هنرمندان تئاتر و بر اساس آیین‌نامه جدید انتخاب شده‌اند.

 

 




نظرات کاربران