در حال بارگذاری ...

محمد عاقبتی با «ماهی سیاه کوچولو» به نیویورک می‌رود

محمد عاقبتی کارگردان نمایش «ماهی سیاه کوچولو» از اجرای دوباره این اثر نمایشی در نیویورک خبر داد.

به گزارش ایران تئاتر، اجرای این نمایش که بیش از این در منهتن نیویورک و تهران با استقبال مخاطبان مواجه شده بود، در پی حمایت شورای هنر ایالت نیویورک و دفتر هنری شورای شهر بروکلین مجددا روی صحنه می‌رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده: ماهی سیاه کوچولو با مادرش در برکه‌ای کوچک زندگی می‌کند و رویای دریا در سر دارد.

بنابر این گزارش، در این اجرا گروه بازیگران آمریکایی نمایش لوکا نجومی، ماری ویال گولدن، پیتر سولیوان، نیکا نجومی و لارا نوحا به ایفای نقش می‌پردازند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به حضور ملیس آکر و مارتین شمعون پور آهنگساز، رضا بهجت طراح نور، الیویا بونزی طراح لباس، نگار بهبهانی طراح صدا، رضا بهجت به همراه محمد عاقبتی طراح صحنه، آرمینه مقدسی تصویرساز، آدرین جیویشکی و رودریک بیراستیکر طراح تصاویر، مرضیه فرزاد و نگین کیهان فر دستیار کارگردان، گارینه نظریان و ایلیا شمس روابط عمومی و تبلیغات مجازی اشاره کرد.

نمایش «ماهی سیاه کوچولو» کاری از گروه تئاتر «ما» پروژه مشترک ایران و آمریکا با نگاهی به نوشته صمد بهرنگی به قلم مهرنوش علیا به طراحی و کارگرانی محمد عاقبتی است که از 17تا19 فروردین‌ماه (6 تا 8 آوریل 2018) در تریسکِلیَن آرت در بروکلین روی صحنه می‌رود.




مطالب مرتبط

در نشست «دنیای فانتزی» مطرح شد

دسته‌بندی تئاتر به عروسکی و غیرعروسکی درست نیست
در نشست «دنیای فانتزی» مطرح شد

دسته‌بندی تئاتر به عروسکی و غیرعروسکی درست نیست

در نشست تخصصی «دنیای فانتزی» با بیان این نکته که دسته‌بندی تئاتر به عروسکی و غیرعروسکی دسته‌بندی درستی نیست، بر این موضوع تاکید شد که جشنواره‌ نمایش‌های عروسکی نباید تنها راه بقا و ادامه حیات هنرمندان تئاتری باشد که ابزار کارشان عروسک است.

|

تحلیلی بر نمایش «ماهی کوچولو» به کارگردانی حجت هاشمی

روشنایی ماه در مسیر زندگی
تحلیلی بر نمایش «ماهی کوچولو» به کارگردانی حجت هاشمی

روشنایی ماه در مسیر زندگی

احمدرضا حجارزاده: در ادبیات داستانی معاصر ایران برای کودکان و نوجوانان، شاید هیچ داستانی شهرت «ماهی سیاه کوچولو» نوشته زنده‌یاد صمد بهرنگی را نداشته باشد؛ قصه‌ای نام‌آشنا و نمادین که از دهه 40 ...

|

نظرات کاربران