در حال بارگذاری ...
با بیش از صد اجرای خیابانی ومحیطی،

دومین همایش ملی هنر دفاع به پایان رسید

دومین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور که از ۲۰اسفند ماه ۹۶همزمان در چهار استان کرمانشاه،ایلام،آذربایجان غربی و یادمان های دفاع مقدس خوزستان آغاز شده بود بابیش از صد اجرای خیابانی ومحیطی به پایان رسید.

به گزارش ایران تئاتر دومین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور-هنر دفاع با حضور ۹  گروه نمایشی که از ۲۰اسفند ماه ۹۶همزمان در چهار استان کرمانشاه،ایلام،آذربایجان غربی و یادمان های دفاع مقدس خوزستان آغاز شده بود بابیش از صد اجرای خیابانی ومحیطی ۱۰فروردین۹۷ با استقبال کم نظیر کاروان های راهیان نور ومیهمانان نوروزی در کرمانشاه به پایان رسید.
 آخرین نمایش دومین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور هنر دفاع در محل یادمان شهدای مرصاد کرمانشاه باعنوان راه ناتمام به کارگردانی مرتضی اسدی مرام با حضور سردار «کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و «علی‌اصغر جعفری» ریاست سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس و سایر مدیران اجرا شد.
دومین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور هنر دفاع به همت سازمان هنری وسینمایی دفاع مقدس کشور با حضور گروه های نمایشی برگزیده و هنرمندانی از استانهای تهران، لرستان، کردستان، ایلام، کرمانشاه، آذربایجان غربی وخوزستان با محوریت یادمانهای دفاع مقدس خوزستان با هدف رونق بخشی به جریان مردمی راهیان نور و ترویج فرهنگ وهنر دفاع مقدس به مدت ۲۰روز انجام گرفت که با استقبال مقامات کشوری ولشکری وعموم کاروان های راهیان نور قرار گرفت.
گفتی است مصطفی بوعذار هنرمند فعال تئاتر دفاع مقدس مجری طرح دومین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور هنر دفاع بود.

 




مطالب مرتبط

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مطرح کرد:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مطرح کرد:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد

مجید منادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در آیین رونمایی از پوستر ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور، این رویداد را در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس دانست و ابراز امیدواری کرد مردم خوزستان علاوه بر میزبانی، از این بستر عظیم فرهنگی در زمینه مسائل اعتقادی و ...

|

نظرات کاربران