وی با بیان این که تبلیغات جشنواره تئاتر دفاع مقدس باید از 4 ماه قبل شروع میشد، گفت:«ستاد برگزاری علاوه بر برپایی منظم جشنواره از لحاظ اجرایی باید به فکر تماشاگر هم باشد، زیرا اگر تماشاگر نباشد، تئاتر هم معنا پیدا نمیکند.»
وی با بیان این که تبلیغات جشنواره تئاتر دفاع مقدس باید از ۴ ماه قبل شروع میشد، گفت:«ستاد برگزاری علاوه بر برپایی منظم جشنواره از لحاظ اجرایی باید به فکر تماشاگر هم باشد، زیرا اگر تماشاگر نباشد، تئاتر هم معنا پیدا نمیکند.»
در شرایط کنونی که چراغ تئاتر شهرستانها رو به خاموشی است، برگزاری جشنوارههای تئاتری در هر نوع، برای فعالان تئاتر شهرستانها نقطه امیدی است.
حسینی فرخی، نویسنده و کارگردان تئاتر، که با نمایش"آن سوی پل" در دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر دفاع مقدس حضور دارد با بیان این مطلب به خبرنگار سایت ایرانتئاتر گفت:«متأسفانه در سالهای اخیر که جشنوارههای تئاتری طبق سیاست مسئولان جشنواره در شهرستانها برگزار میشوند، آنچنان که باید مورد استقبال مردم آن منطقه قرار نمیگیرند و این یکی از مشکلات اساسی است که حتماً باید بررسی شود.»
وی با بیان این که تبلیغات جشنواره تئاتر دفاع مقدس باید از 4 ماه قبل شروع میشد، گفت:«ستاد برگزاری علاوه بر برپایی منظم جشنواره از لحاظ اجرایی باید به فکر تماشاگر هم باشد، زیرا اگر تماشاگر نباشد، تئاتر هم معنا پیدا نمیکند.»
این مدرس تئاتر با اشاره به نصب اعلانهای تبلیغی جشنواره در سطح شهر سنندج ادامه داد:«همه اینها فعالیتهایی نمادین ولی ناکافی هستند. باید شرایط به گونهای فراهم شود که جشنواره به جریانی مردمی تبدیل شود.»
وی در ارزیابی آسیب شناسانه در مورد کم توجهی مردم سنندج به نمایشهای صحنهای گفت:«اگر این فرضیه را در نظر بگیریم که مردم این شهرستان به سبب موقعیتی که در سالهای جنگ داشتهاند، دیگر واکنش مثبتی به مقوله جنگ نشان نمیدهند، باید به ایجاد بستر مناسب اندیشید. بنابراین، به گروهی تخصصی متشکل از جامعه شناس، روانشناس و طراح تبلیغات نیاز است تا به این منظور برنامهریزی بنیادی صورت گیرد.»