در حال بارگذاری ...
امروز با حضور در غرفه انشارات تخصصی صورت گرفت

بازدید مدیرکل هنرهای نمایشی از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

مدیرکل هنرهای نمایشی امروز برای بازدید از آخرین دستاوردهای حوزه نشر به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رفت.

به گزارش ایران تئاتر، شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی امروز به همراه کیوان نخعی مدیر روابط عمومی  اداره کل با حضور در مصلای بزرگ تهران از سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آخرین دستاوردهای حوزه نشر تئاتر دیدن کرد.

کرمی این حضور را با بازدید از غرفه انتشارات نمایش آغاز می کند ،انتشارات نمایش امسال و در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با قریب به 100 عنوان کتاب در حوزه‌های تحقیق و پژوهش، ترجمه، تئاتر کودک و نوجوان و نمایشنامه در نمایشگاه حضور دارد.

همچنین کتاب‌های «فهرست دستنویس های نمایشی مذهبی ایران در کتابخانه واتیکان» ترجمه و تحقیق دکتر حسین اسماعیلی و «شخصیت‌های آثار ماکسیم کورگی» اثر مهین نثر و محمد مهاجر نیز برای اولین بار توسط انتشارات نمایش در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران عرضه شده‌اند.

سی‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از تاریخ 12 تا 22 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری:  اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند
در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری: اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند

کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر ارتش از راه‌یابی یک اثر برتر از این جشنواره سراسری به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و اثری دیگر به جشنواره تئاتر دفاع مقدس در سال آینده خبر داد.

|

نظرات کاربران