در حال بارگذاری ...

بدهی‌ها را تا قبل از شش ماهه دوم سال 84 پرداخت می‌کنیم

با سیاست‌گذاری‌های صورت گرفته از سوی مرکز هنرهای نمایشی و با توجه به تاریخ اجرای گروه‌ها، به امید خدا از ابتدای سال ۸۴ تسویه حساب با گروه‌ها را آغاز می‌کنیم.سیاهکارزاده درباره منابع تامین این هزینه‌ها گفت:«۲۵ درصدی که به گروه‌ها پرداخت شده از کمک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پرداخت شد. پولی که قرار است در فروردین ماه به گروه‌ها داده شود از بودجه مرکز هنرهای نمایشی در سال ۸۳ و بقیه پول از محل بودجه سال ۸۴ تامین خواهد شد.»

با سیاست‌گذاری‌های صورت گرفته از سوی مرکز هنرهای نمایشی و با توجه به تاریخ اجرای گروه‌ها، به امید خدا از ابتدای سال 84 تسویه حساب با گروه‌ها را آغاز می‌کنیم.
رحیم سیاهکارزاده مسوول امور مالی مرکز هنرهای نمایشی در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر با اعلام این خبر افزود:« با مبلغی که در حال حاضر به ما پرداخت شده موفق شدیم تقریباً حدود 25 درصد بدهی گروه‌های نمایشی را پرداخت کنیم و به این ترتیب 28 گروه از 97 گروهی که در سال 83 اجرا داشته‌اند تسویه حساب شده‌اند.»
وی خاطر نشان کرد:« با پیگیری‌های دکتر ایمانی و دکتر نشان مبلغ دیگری در فروردین‌ ماه 84 به گروه‌ها داده می‌شود و بدین صورت تا اواخر اردیبهشت ماه 75 درصد از هزینه‌ها پرداخت خواهد شد. به همین اساس تا قبل از شش ماهه دوم سال 84 ما بدهی نخواهیم داشت.
سیاهکارزاده درباره منابع تامین این هزینه‌ها گفت:«25 درصدی که به گروه‌ها پرداخت شده از کمک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پرداخت شد. پولی که قرار است در فروردین ماه به گروه‌ها داده شود از بودجه مرکز هنرهای نمایشی در سال 83 و بقیه پول از محل بودجه سال 84 تامین خواهد شد.»
وی با اشاره به این که سیاست مرکز هنرهای نمایشی در سال‌های قبل بر این منوال بود که پرداخت هزینه‌ گروه‌ها به سال بعد موکول می‌شد، تصریح کرد:« با تلاش‌هایی که انجام دادیم قرار شد تسویه‌ها زودتر از این زمان صورت بگیرد. در واقع ما با صرفه‌جویی‌هایی که در بودجه سال 83 داشتیم موفق شدیم 50 درصد هزینه‌ها را فروردین پرداخت کنیم. بر این اساس حتی بدهی‌های سال 82 را از محل بودجه سال 83 پرداخت کردیم و توانستیم حقوق کارمندان مرکز و عیدی و پاداش آنان را نیز تا قبل از آغاز سال جدید بپردازیم.»
سیاهکارزاده در پایان اعلام کرد:« از سال آینده تمام کارمندان مرکز هنرهای نمایشی بر اساس طرح طبقه‌بندی حقوق می‌گیرند و بی‌عدالتی‌هایی که تاکنون وجود داشته بر این اساس از بین خواهد رفت.»