کارگردان نمایش «راس ساعت یازده» عنوان کرد:
خشونت و تنهایی در یک مونولوگ متفاوت

کارگردان نمایش «راس ساعت یازده» از انگیزهها و دغدغههای خود برای به صحنه بردن این اثر نمایشی در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر سخن گفت.
به گزارش ایران تئاتر محمد نژاد نویسنده و کارگردان نمایش «راس ساعت یازده» که این روزها در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است با اشاره به ویژگیهای این اثر نمایشی بیان کرد: این نمایش یک تکگویی است که مخاطب تا لحظات آخر نمایش نمیفهمد چه سرنوشتی در انتظار شخصیت اصلی است و این تعلیق بهقدری جذاب است که مخاطب از ابتدا تا انتهای قصه با روایت نمایش همراه میشود.
وی ادامه داد: شخصیت اصلی نمایش طی ساختار محتوایی نمایشنامه در یک ناکجا آبادی است که در آن خشونت و تنهایی را می توان احساس کرد. من هم در این فضا کوشش کردم تا با چینش و کارگردانی فضایی که بتواند شکل درستی از مواجهه بازیگر با مخاطب را به نمایش بگذارد اثری را روی صحنه ببرم که به اعتقاد من حرف های زیادی برای گفتن دارد. البته در این میان واقعا نمی توانم از بازی روان و فوق العاده سخت بازیگر نمایش به راحتی چشم پوشی کنم؛ زیرا انتقال مفاهیمی که مد نظرمان بود در قالب یک مونولوگ کار دشواری است که آروین شاه حسینی از عهده آن بر آمد.
محمد نژاد در بخش پایانی صحبت های خود اظهار کرد: با اینکه مدت زمان محدودی برای اجرای این نمایش در پلاتو اجرا تئاتر شهر به وجود آمده اما خوشبختانه تاکنون بازتاب خوبی از تماشاگران و مخاطبان دریافت کرده ایم به طوری بسیاری از آنها بعد از پایان اجرا همچنان درگیر کار بودند که برایم حس خوشایندی است. به هر ترتیب گروه اجرایی نمایش «راس ساعت یازده» نهایت تلاش خود را انجام داده تا فضایی را برای مخاطبان سخت گیر تئاتر فراهم کند که بتواند خود را به عنوان یک اثر قابل قبول به مخاطبان معرفی کند.
نمایش «راس ساعت یازده» به نویسندگی و کارگردانی محمد نژاد و بازی آروین شاه حسینی تا جمعه یازدهم خرداد ماه ساعت 18 در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.