مجید گیاهچی، کارگردان این نمایش به سایت ایرانتئاتر گفت:«هنوز اعضای گروه کامل نشدهاند و من در حال گفتوگو با دوستان دیگری هستم که انشاءالله حضورشان تا پایان هفته جاری قطعی خواهد شد. تاکنون عزتالله مهرآوران و ماهایا پطروسیان در بخش بازی و دکتر علی رفیعی در بخش طراحی صحنه حضور دارند. با فهیمه راستکار نیز صحبت کردهام.»
مجید گیاهچی، کارگردان این نمایش به سایت ایرانتئاتر گفت:«هنوز اعضای گروه کامل نشدهاند و من در حال گفتوگو با دوستان دیگری هستم که انشاءالله حضورشان تا پایان هفته جاری قطعی خواهد شد. تاکنون عزتالله مهرآوران و ماهایا پطروسیان در بخش بازی و دکتر علی رفیعی در بخش طراحی صحنه حضور دارند. با فهیمه راستکار نیز صحبت کردهام.»
نمایش"در فنجان قهوه" به کارگردانی مجید گیاهچی با حضور ماهایا پطروسیان، عزتالله مهرآوران، فهیمه راستکار و طراحی دکتر علی رفیعی برای بخش چشمانداز جشنواره تئاتر فجر آماده میشود.
مجید گیاهچی، کارگردان این نمایش به سایت ایرانتئاتر گفت:«هنوز اعضای گروه کامل نشدهاند و من در حال گفتوگو با دوستان دیگری هستم که انشاءالله حضورشان تا پایان هفته جاری قطعی خواهد شد. تاکنون عزتالله مهرآوران و ماهایا پطروسیان در بخش بازی و دکتر علی رفیعی در بخش طراحی صحنه حضور دارند. با فهیمه راستکار نیز صحبت کردهام.»
وی زمان آغاز تمرینات را دهه اول مهر اعلام کرد و درباره متن گفت:«این اثر که طلایه رویایی در 1378 نوشته، روزنهای به سمت تئاتر شاعرانه است. در این متن با حذف برخی از عواملی که جوهره و ذات تئاتر متعارف را تشکیل میدهند، مثل دیالوگ و حرکت بر ارزش کلمه و تصویری که کلمه به ذهن متبادر میکند، توجه و تأکید شده است.»
گیاهچی با اشاره به موضوع تز پایاننامه دکترای نویسنده گفت:«عنوان پایاننامه طلایه رویایی "حرکت تئاتر به سمت شعر" است و متن"در فنجان قهوه" یکی از متونی است که با نگاه به این نظریه نوشته شده. در این اثر نویسنده به این نکته توجه کرده که از چه زوایای تازهای میتوان به تئاتر نگاه کرد.»
وی توضیح داد:«در دورهای که رسانهها روز به روز پیشرفت میکنند، تئاتر که هنری قدیمی و وابسته به حضور تماشاگر است، چگونه میتواند به بقای خود ادامه دهد؟ در این نظریه به اشکالی از تئاتر که امکان بیشتری برای ادامه حیات دارد و به امکاناتی که منحصراً در حوزه هنر تئاتر قابل دسترسیاند، اشاره شده است. نظریه دکتر رویایی، نظریهای تأملبرانگیز است که باید در حوزههای اجرایی تئاتر ارزیابی شود. بیشک تجربههای تازه و عموماً تئاتر تجربی بیش از آن که به توفیق یافتن یا توفیق نیافتن بیندیشد، به دستاوردهایی که از طریق آن تجربه حاصل میشود، امید دارد. "در فنجان قهوه" نیز از این قاعده مستثنی نیست.»