در حال بارگذاری ...
برنامه این هفته تئاتر شهر اعلام شد

اجرای پنج نمایش در تالارها

برنامه نمایش‌های مجموعه تئاتر شهر در حالی اعلام شد که از هفته گذشته همزمان با اجرای آثار دیگر در تالارهای چهارسو، سایه و قشقایی، یک نمایش جدید در پلاتو اجرا به صحنه رفت.

به گزارش ایران تئاتر «پرتی» عنوان نمایش جدیدی است که از روز چهارم تیرماه به نویسندگی رسول کاهانی و بهار رضی زاده در پلاتو اجرا روی صحنه رفت، در این اثر نمایش که هرروز غیر از شنبه‌ها ساعت 18، با مدت‌زمان 50 دقیقه و قیمت بلیت 15 هزار تومان روی صحنه می‌رود، بهار رضی زاده، شوکا کریمی، کتایون لطیف، ثمین رادنیکنام، ماهنی مهرپور به عنوان بازیگر حضور دارند.
«دیر راهبان» عنوان نمایش دیگری به نویسندگی فرایرا دکاسترو و کارگردانی کیومرث مرادی است که ساعت 20:30 به مدت‌زمان 70 دقیقه و قیمت بلیت 30 هزار تومان در تالار چهارسو روی صحنه می‌رود. در این نمایش رضا داودوندی، حمیدرضا رفاهی، هامون سیدی، سلمان صالحی، پانته‌آ قدیریان، محمد مسگری، میلاد معیری، محسن نوری و محمد ولی‌زادگان به عنوان بازیگر حضور دارند.
در تالار سایه نمایش «تیاترقجری» به نویسندگی و کارگردانی داریوش رعیت و بازی پریزاد سیف، بهروز پور برجی و پژمان علیپور ساعت 18 با مدت‌زمان 70 دقیقه و قیمت بلیت 30 هزار تومان به صحنه می‌رود، این در حالی است که در همین تالار یک نمایش دیگر با عنوان «پلاس پلاس به توان دو» به نویسندگی و کارگردانی سینا شفیعی و بازی مصطفی ساسانی، سحرناز عباس زاده، عبدالرصا یعقوبی، محمدرضا محمدپور، حمیدرصا معدن کن، سترگ رضایی محمد امیری میزبان علاقه مندان خواهد بود، این اثر نمایشی ساعت 20 به مدت‌زمان 70 دقیقه و قیمت بلیت 30 هزار تومان روی صحنه می‌رود.
در تالار قشقایی نیز «تو مشغول مردنت بودی» به نویسندگی کامران شهلایی و کارگردانی مژگان خالقی هرروز ساعت 20 به مدت‌زمان 60 دقیقه روی صحنه است . در این نمایش معصومه کریمی، نویدبانی، فائزه بختیار و فاطمه بختیار به عنوان بازیگر حضور دارند.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران