در حال بارگذاری ...
با حضور در تئاتر مستقل تهران

کوروش نریمانی با اجرای «شپش» باز می‌گردد

کوروش نریمانی بعد از ۳ سال دوری از تئاتر با اجرای نمایش «شپش» به صحنه تئاتر بازمی‌گردد، به گزارش ایران تئاتر این نمایش که تولید تازه "تئاتر مستقل تهران " است، بعد از گذشت ۱۰ ماه تمرین، از ۲۴ تیرماه در تئاتر مستقل تهران بروی صحنه می رود.

این نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر با بیان اینکه مراحل تمرین این نمایش به خوبی پیش می‌رود‌ و بزودی شاهد یک کمدی متفاوت خواهید بود، توضیح داد: کمدی «شپش»، قصه ی مردی مفلوک و کارمندی دون پایه است که قصد می کند در زندگی پسر نابغه ی تازه بالغ اش، نقش مؤثر پدرانه داشته باشد، امّا سیر اتفاقات خیلی سطحی و کوچک، او را تا مرگ و نیستی پیش می برد...
کوروش نریمانی با نگارش و اجرای نمایش‌هایی همچون والس مرده‌شوران‌، دن کامیلو،‌ شب‌های آوینیون، هتل پلازا، شوایک، هیپوفیز، جن‌گیر و... و نگارش سریال هایی همچون پایتخت ۲، باجناق ها، مجتمع مسکونی فرج وفرخ و ... یکی از هنرمندان موفق تئاتر در عرصه تئاتر کمدی است که تا کنون جوایز داخلی و خارجی گوناگونی را دریافت کرده است.
اسامی بازیگران بزودی اعلام خواهد شد
دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: نویسنده، طراح و کارگردان: کوروش نریمانی، تهیه کننده: تئاتر مستقل تهران، طراح لباس: هستی حسینی، طراح نور: علی کوزه گر، دستیار و برنامه ریز: مینا حسنلو، مدیرصحنه: بیتا اسکندر، همیاران صحنه: امید کریمی، مسعود حاتمی، حسین حاتمی، همیاران لباس: مرسده یحیایی، فهیمه هرمزی، علیرضا رشیدی، همیار موسیقی: مرتضی سلیمی، روابط عمومی و تبلیغات: علی ژیانف، تبلیغات مجازی: گروه جارچی،
گفتنی است نمایش «شپش» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی کوروش نریمانی از ۲۴ تیرماه ۹۷ ساعت ۱۹ در تئاتر مستقل تهران بروی صحنه می رود و پیش فروش بلیت های این نمایش با تخفیف ویژه از روز شنبه، ۱۶ تیرماه ساعت ۱۲ ظهر در سایت تیوال آغاز می شود.

 




نظرات کاربران