در حال بارگذاری ...

مدیر جدید امور نمایشی فرهنگسرای نیاوران منصوب شد

علی میرزایی به عنوان مدیر امور نمایشی فرهنگسرای نیاوران معرفی شد.وی در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر در تشریح فعالیت‌های جدید این فرهنگسرا گفت:برگزاری جشنواره نمایشنامه‌خوانی و پانتومیم در سال ۸۴ از جمله برنامه‌های امور نمایشی فرهنگسرای نیاوران در سال آینده است.

علی میرزایی به عنوان مدیر امور نمایشی فرهنگسرای نیاوران معرفی شد.
وی در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر در تشریح فعالیت‌های جدید این فرهنگسرا گفت:برگزاری جشنواره نمایشنامه‌خوانی و پانتومیم در سال 84 از جمله برنامه‌های امور نمایشی فرهنگسرای نیاوران در سال آینده است.
وی افزود: تصمیم داریم دومین جشنواره سراسری نمایشنامه‌خوانی را سال 84 به صورت گسترده‌تری برگزار کنیم. ضمن اینکه برگزاری جشنواره پانتومیم که سال‌ها پیش به طور مستمر برگزار می‌شد اما چند سالی است که در محاق تعطیلی است از جمله برنامه‌های امور نمایشی فرهنگسرای نیاوران در سال آینده است.»
وی همچنین گفت:« با مذاکراتی که با دکتر کفشیان مقدم معاون هنری فرهنگسرای نیاوران انجام گرفته در نظر داریم کلاسهای‌ آموزشی هنری به خصوص در زمینه تئاتر را به صورت کاملاً علمی و آکادمیک راه‌اندازی کنیم که اگر مشکلی در این زمینه بوجود نیاید سال آینده مقدمات برپایی آن فراهم می‌شود.»
لازم به ذکر است میرزائی پیش از این جانشین معاونت هنری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در زمان مدیریت مهندس چمران و مسئولیت طرح و برنامه بخش فرهنگی سیما فیلم را عهده‌دار بوده است.
میرزایی هم اکنون به عنوان مدرس تئاتر مشغول به فعالیت است.
گفتنی است پیش از این بابک محمدی مسوولیت امور نمایشی فرهنگسرای نیاوران را به عهده داشت.