در حال بارگذاری ...
  • همزمان با اجرای عمومی نمایش

    پوستر نمایش « افرا یا روز می‌گذرد» رونمایی شد

    از پوستر اصلی نمایش « افرا یا روز می‌گذرد» به نویسندگی بهرام بیضایی و کارگردانی سهیل ساعی رونمایی شد.

    به گزارش ایران تئاتر پوستر اصلی نمایش « افرا یا روز می‌گذرد» به نویسندگی بهرام بیضایی و کارگردانی سهیل ساعی که از 28 تیرماه در تماشاخانه سنگلج روی صحنه رفته‌است رونمایی شد. مهدیس توکلی طراحی پوستر و حامد حکیمی طراحی لوگوتایپ آن را انجام داده‌اند.
    نسرین درخشان‌زاده، پانته‌آ مرزبانیان، فرانک کلانتر، هومن رستگار، مهدی بزرگ‌زاده، وحید نفر، جواد پورزند، مهدیس توکلی، عرفان ابراهیمی، سهیل ساعی، اسحاق میرعزیزی، عطا محبوبی، مهسا احمدپور، نیلوفر محمدی‌بیدمشگی، مهشید زبردست بازیگران نمایش « افرا یا روز می‌گذرد» هستند.
    داستان این نمایش درباره‌ی افرا معلم جوان و موتمن محل است که  درپی گذران زندگی خود و خوانواده، به اجبار پیشنهاد درس دادن به شازده چلمن را می پذیرد.که در پی آن ماجراهایی بوجود می آید. این نمایش هر شب ساعت 20:45 در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می‌رود و فروش بلیت آن بر عهده سامانه تیوال است.
    سهیل ساعی  بازیگر و کارگردان جوان دارای مدرک کارشناسی ارشد نمایش و ‌مدرک پایان دوره کانون هنری سمندریان در سال ۱۳۸۵ است. او تجربه بازی در نمایشهایی چون « 11:11» ، «سومین  شنبه هفته» ، «بی بی بیدل»  ، «خاطرات هنرپیشه دوم» ، «آندورا» ، «ننه دلاور»،  «در مه بخوان» و کارگردانی آثاری چون  «تیغ کنه» ، «آرش» ، «بازی استریندبرگ» ،« آخرین بازی» ، «چهار حکایت از چندین حکایت رحمان» و ..را در کارنامه خود دارد. ساعی همچنین برنده چندین دیپلم افتخار و تندیس از جشنواره تئاتر دانشگاهی و استان تهران شده‌است.

    سعید حسنلو (طراح صحنه)، آرش عزیزی (طراح موسیقی)، باران سیبی (طراح لباس)، ندا عزیزی (هنرمند تجسمی)، فریبا حسینی (طراح گریم)، امیر ترحمی (طراح نور)، مهسا توکلی (برنامه‌ریز)، محمد نوری‌آزاد، مهشاد بهرامی‎‌نژاد (دستیاران کارگردان)، سارا سیبی (منشی صحنه)، آوا فیاض (مشاور تبلیغات و رسانه)، مهدیس توکلی (تبلیغات مجازی)، گلدیس نمازیان، رضا جاویدی (عکاس) دیگر عوامل این نمایش هستند.

     




    مطالب مرتبط

    گفت‌وگو با کارگردان نمایش «افرا یا روز می‌گذرد» حاضر در فجر 37

افرا؛ متنی از روابط بین انسان ها
    گفت‌وگو با کارگردان نمایش «افرا یا روز می‌گذرد» حاضر در فجر 37

    افرا؛ متنی از روابط بین انسان ها

    ایران تئاتر: نمایش«افرا یا روز می‌گذرد» به کارگردانی سهیل ساعی روز ششم(۲۷ بهمن) سی‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ساعت ۱۷ و ۲۰ در بخش مسابقه تئاتر ایران(دو) در تالار دکتر ناظرزاده کرمانی مجموعه ایرانشهر به صحنه می رود٬ به همین بهانه گفت‌وگو با کارگردان نمایش را ...

    |

    سهیل ساعی در گفت و گو با ایران تئاتر مطرح کرد؛

اجرای افرا را نیاز جامعه تئاتر می دانم
    سهیل ساعی در گفت و گو با ایران تئاتر مطرح کرد؛

    اجرای افرا را نیاز جامعه تئاتر می دانم

    افرا نیز نمادی از جامعه زنان جوان امروز است که تحصیلکرده اند و جویای هویت خود اند اما قربانی جامعه ای می شوند که جایی برای آنان در شمایل جدید ندارند بلکه از او تصویری سنتی انتظار دارند.

    |

    گفت‌وگو با بازیگر نمایش «افرا یا روز می‌گذرد» حاضر در فجر 37

افرا زنی روشنفکر و پر از پیچیدگی است
    گفت‌وگو با بازیگر نمایش «افرا یا روز می‌گذرد» حاضر در فجر 37

    افرا زنی روشنفکر و پر از پیچیدگی است

    ایران تئاتر: نمایش«افرا یا روز می‌گذرد» به کارگردانی سهیل ساعی روز ششم(27 بهمن) سی‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ساعت ۱۷ و 20 در بخش مسابقه تئاتر ایران(دو) در تالار دکتر ناظرزاده کرمانی مجموعه ایرانشهر به صحنه می رود٬ به همین بهانه گفت‌وگو با بازیگر نمایش را بازنشر می ...

    |

    ژان‌کلود کریر در گفت‌گوی اختصاصی با ایلنا مطرح کرد:

تعزیه کیارستمی آرزوی پیتر بروک رابرآورده کرد
    ژان‌کلود کریر در گفت‌گوی اختصاصی با ایلنا مطرح کرد:

    تعزیه کیارستمی آرزوی پیتر بروک رابرآورده کرد

    ژان‌کلود کریر از تاثیر عباس کیارستمی بر سینمای جهان گفت و اینکه از سانسور نباید ترسید. چون سانسور آثار بسیار بزرگی را به وجود آورد مثل «پیراندلو»، «برشت»، «بکت». او همچنین گفت: در رابطه با فضای سینمایی هالیوود احساس ناامیدی زیادی دارم.

    |

    سرنوشت بانو آئویی نوشته یوکیو میشیما و کار بهرام بیضایی در ایران

جهان ارواح یا کنش مندی نسبت به اصالت های وجودی
    سرنوشت بانو آئویی نوشته یوکیو میشیما و کار بهرام بیضایی در ایران

    جهان ارواح یا کنش مندی نسبت به اصالت های وجودی

    ایران تئاتر- رضا آشفته:بانو آئویی برگرفته از نمایش نوی ژاپنی است که به شیوه ای مدرن بازنویسی و اجرا شده است؛ یعنی بیضایی بر آن هست که همانند یوکیو میشیما از آن تلفیق مدرن و سنت نمایشی ژاپن متاثر باشد.

    |

    نظرات کاربران