در حال بارگذاری ...
در حاشیه برگزاری جشنواره ملی تئاتر اهواز صورت گرفت

دیدار مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران با دبیر جشنواره ملی تئاتر اهواز

هزمان با برگزاری نخستین جشنواره ملی تئاتر اهواز و در حاشیه این رویداد تئاتری، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران با دبیر این جشنواره ملی تئاتر در خصوص تولید آثار نمایشی با محوریت استان خوزستان دیدار و تبادل نظر کردند.

به گزارش ایران تئاتر، روز شنبه ششم مردادماه جاری و در دیدار حمید نیلی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران با ناصر چنانی دبیر اولین جشنواره ملی تئاتر اهواز، علی‌اکبر عبدالعلی‌زاده سردبیر سایت ایران تئاتر، محمد یاقوت‌پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان و ساسان شکوریان نایب رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان در خصوص مسائل تئاتر استان خوزستان توافقاتی انجام گرفت.

در ابتدای این جلسه ناصر چنانی بعنوان دبیر اولین جشنواره ملی تئاتر اهواز گفت: اهمیت تداوم حضور ادارات، ارگان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی برای حمایت از تئاتر و همچنین تامین فضای سخت افزاری مورد نیاز تئاتر استان و تکمیل پلاتوهای نیمه تمام اهواز و استان بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد بود.

حمید نیلی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران نیز با تاکید بر مسئله تولید آثار نمایشی با محوریت اولویت‌های استان خوزستان، اظهار داشت: تولید آثار نمایشی با محوریت اولویت‌های استان خوزستان از اهمیت بالایی برخوردار است و ما تلاش می‌کنیم با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از این تولیدات حمایت کنیم.

حمید نیلی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران و علی‌اکبر عبدالعلی‌زاده به منظور حضور در اولین جشنواره ملی تئاتر اهواز به این استان سفر کرده‌اند و در این سفر برنامه‌ها و دیدارهای مختلفی را با مدیران و هنرمندان مختلف تئاتر استان خوزستان خواهند داشت.

اولین جشنواره ملی تئاتر اهواز به دبیری ناصر چنانی از 1 الی 7 مردادماه 1397 در کلانشهر اهواز در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری و هنرمندان

تماشاخانه‌ ایرانشهر صاحب پلاتو شد
با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری و هنرمندان

تماشاخانه‌ ایرانشهر صاحب پلاتو شد

تماشاخانه‌ ایرانشهر که دارای دو سالن استاد سمندریان و استاد ناظرزاده بود، صاحب یک پلاتو هم شد که برای تمرین گروه‌ها و همچنین اجراهای تجربی و مونولوگ، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

|

بلیت‌فروشی «تروما» آغاز شد

بلیت‌فروشی «تروما» آغاز شد

بلیت‌فروشی نمایش «تروما» به کارگردانی احمد سلیمانی که از چهارشنبه 12 دی روی صحنه خواهد رفت، آغاز شد.

|

نظرات کاربران