در حال بارگذاری ...

سالن نمایش آرتور میلر تأ سیس می‌شود

سالن نمایش آرتور میلر در تقدیر از این نمایشنامه‌نویس معروف برنده پولیترز توسط دانشگاه میشیگان و در محوطه شمالی این دانشگاه بنا خواهد شد.آرتور میلر، با ساخت سالن‌های نمایش به نام او مخالفت می‌ورزید اما در سال ۱۹۹۷ با طرح تاسیس یک سالن نمایش توسط این دانشگاه موافقت کرد.

سالن نمایش آرتور میلر در تقدیر از این نمایشنامه‌نویس معروف برنده پولیترز توسط دانشگاه میشیگان و در محوطه شمالی این دانشگاه بنا خواهد شد.
به گزارش سایت ایران تئاتر این سالن نمایش با ظرفیت 250 تماشاگر بخشی از مرکز نمایشی والگرین خواهد بود که با دارا بودن دپارتمان‌های دیگری نظیر دپارتمان نمایش، درام و... با بودجه 8/42 میلیون دلار در سال 2007 بهره برداری خواهد رسید.
آرتور میلر، نمایشنامه‌نویس معروفی که چندی پیش درگذشت با ساخت سالن‌های نمایش به نام او مخالفت می‌ورزید اما در سال 1997 با طرح تاسیس یک سالن نمایش توسط این دانشگاه موافقت کرد. میلر که در سال 1938 از همین دانشگاه فارغ‌التحصیل شده بود در دوران رکود اقتصادی آمریکا در این دانشگاه تحصیل می‌کرد و نخستین نمایشنامه خود با نام”علف‌ها همچنان می‌رویند, را در سال 1936 و در مدت اقامت خود در آنجا نوشت . او که در سن 89 سالگی درگذشت در سال 1949 برای نمایشنامه مرگ دستفروش موفق به دریافت جایزه پولیترز شد.