در حال بارگذاری ...
با حضور علاقمندان تئاتر عروسکی در بوستان فرهنگی گردشگری عباس‌آباد

شادپیمایی بزرگ عروسک‌ها هم اکنون آغاز شد

همزمان با عید سعید قربان مراسم شادپیمایی هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، هنرمندان تئاتر، مدیران هنری و جمع کثیری کودکان تهرانی که با عروسک‌هابشان به پارک آب و آتش آمده‌اند، آغاز شد.

 به گزارش ایران تئاتر، از دقایقی پیش مراسم شادپیمایی هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران- مبارک بعنوان مراسم افتتاحیه این جشنواره با دبیری مرضیه برومند با حضور طیف گسترده‌ای از خانواده‌ها که به همراه فرزندانشان و عروسک‌هایی که در دست دارند در پارک آب و آتش آغاز شد.

در این مراسم شادپیمایی که به دعوت ستاد برگزاری هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک از خانواده‌های ساکن تهران در پارک آب و آتش واقع در بوستان فرهنگی گردشگری عباس آباد برگزار می‌شود، تعداد زیادی از هنرمندان شناخته شده و محبوب تئاتر، سینما و تلویزیون به همراه تعدادی از مسئولان فرهنگی هنری کشور نیز حضور دارند.

مراسم شادپیمایی امسال به دلیل همزمان با عید سعید قربان حال و هوای دیگری دارد و استقبال خانواده‌ها و کودکان از این مراسم در مقایسه با دوره‌‌های گذشته بسیار بیشتر به نظر می‌رسد.

 

گزارش تکمیلی این مراسم متعاقبا منتشر می‌شود.




نظرات کاربران