در حال بارگذاری ...
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند:

دفاع مقدس بخش جدانشدنی از تاریخ ایران است و باید نگاه جدی‌تری به آن داشت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند گفت:برای تولید آثار فاخر در زمینهٔ تئاتر دفاع مقدس نیاز جدی به توجه و تحقیق در آثار دفاع مقدس و نوشته‌های رزمندگان جنگ تحمیلی داریم.

به گزارش ایران تئاتر از منطقه آزاد اروند، همایون قنواتی گفت:دفاع مقدس بخش جدانشدنی از تاریخ ایران است و باید نگاه جدی‌تری به آن داشت.

دبیر بیست و یکمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر افزود: متاسفانه در تولید آثار دفاع مقدس رنج‌ها، آسیب‌ها و سختی‌های مهاجرین جنگ تحمیلی کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد که نیاز است برای بیان آن بررسی و تحقیق بیشتری انجام شود و آثار خوبی در این زمینه در بخش تئاتر تولید شود.

بیست و یکمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر که روز شنبه با نمایش 2 تئاتر صحنه‌ای و پنج تئاتر خیابانی در خرمشهر آغاز بکار کرد چهارشنبه شب با معرفی آثار برتر به کار خود خاتمه داد.

٨٧ نمایش صحنه‌ای و 72 اثر نمایشی میدانی از 21 استان کشور به دبیرخانه اثر ارسال شده بود که درنهایت 10 اثر نمایشی در بخش صحنه ای و 10 اثر نمایشی در بخش خیابانی در این مسابقه حضور یافته و 2 اثر نمایش خیابانی نیز خارج از مسابقه اجرا ‌شد.

 

 

 




مطالب مرتبط

مجید منادی در نشست خبری رویداد خبر داد

نوسازی سالن‌های نمایش خرمشهر برای اجراهای جشنواره فتح خرمشهر
مجید منادی در نشست خبری رویداد خبر داد

نوسازی سالن‌های نمایش خرمشهر برای اجراهای جشنواره فتح خرمشهر

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان به راهیابی ۹ نمایش بخش صحنه‌ای و ۱۰ نمایش در بخش خیابانی بیست و پنجمین جشنواره تئاتر فتح، خرمشهر اشاره کرد و گفت سالن‌های محل اجرای آثار بعد از هشت سال نوسازی و بهسازی شدند.

|

نظرات کاربران