در حال بارگذاری ...
در تئاترشهر تهران

«مرگ و پنگوئن» به روایت پیام دهکردی به صحنه می رود

پیام دهکردی نمایش «مرگ و پنگوئن» را در تالار چهارسوی مجموعه تئاترشهر روی صحنه می‌برد.

به گزارش ایران تئاتر نمایش‌نامه‌ی «مرگ و پنگوئن» را محمد چرم‌شیر بر اساس رمانی با همین نام اثرآندری کورکف به نگارش درآورده است.
مهران امام‌بخش، عباس جمالی، محمدحسین زیگساری، محمد شهبازطهرانی، فرید قبادی، عارفه لک، امین موحدی‌پور، باران وقارکاشانی در این نمایش بازی می‌کنند.
گروه تئاتر امید تهیه‌کنندگی این نمایش را بر عهده دارد، این گروه در سال 1387 به سرپرستی پیام دهکردی با هدف ایجاد فضایی ضروری میان تئاتر دانشگاهی و تئاتر حرفه‌ای،بستری مناسب برای معرفی چهره‌های تازه و همچنین پی‌ریزی ساز و کاری مناسب برای تولید تئاتر خصوصی فعالیت خود را آغاز کرد. این گروه برای اولین بار جشنواره‌ای کاملا خصوصی را در پنج دوره به نام جشنواره تئاتر امید برگزار کرده است. از دیگر فعالیت‌های آن می‌توان به تولید آثار نمایشی و ثبت موسسه فرهنگی هنری تئاتر امید پیام دهکردی در لاهیجان اشاره کرد.
«مرگ و پنگوئن» پس از نمایش‌های «متولد 61» و «هیچ‌کس نبود بیدارمان کند» سومین تجربه‌ی کارگردانی پیام دهکردی محسوب می‌شود که در خلاصه‌ی آن آمده است : « یک نویسنده، یک پنگوئن، یک عشق، یک مرگ.» ساعت و تاریخ دقیق آغاز اجرا به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.
وحید لک (مجری‌طرح و مدیرتولید)، مجتبی رجبی (طراح صحنه)، عابس خلقی (طراح نور )، ندا نصر (طراح لباس)، آنکیدو دارش (موسیقی)، ماریا حاجیها (طراح گریم)،رویا ناصری (طراح و سازنده عروسک)،شقایق باقری (معلم آواز)، منصور نصیری و امید رجائی (گروه کارگردانی)، مرتضی زمانی، طلا سپهرم (عکاس)، فواد خراباتی (مدیر روابط‌عمومی)، بابک مینایی (فیلمساز پشت صحنه)، علیرضا اسدنژاد (دستیار فیلمساز) و آوا فیاض (مشاور تبلیغات و رسانه) عوامل نمایش «مرگ و پنگوئن» هستند.




نظرات کاربران