در حال بارگذاری ...

معترف:اجرای برنامه‌های خانه نمایش به بودجه بستگی دارد

مریم معترف گفت: برگزاری مراسم افتتاحیه خانه نمایش، تقدیر از هنرمندان پیشکسوت و تهیه آرشیو از هنرمندان اداره تئاتر از برنامه‌هایی است که انجام آن منوط به بودجه و پرداخت هزینه است.

خبرگزاری فارس: مریم معترف گفت: برگزاری مراسم افتتاحیه خانه نمایش، تقدیر از هنرمندان پیشکسوت و تهیه آرشیو از هنرمندان اداره تئاتر از برنامه‌هایی است که انجام آن منوط به بودجه و پرداخت هزینه است.

مریم معترف، رئیس خانه نمایش در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس درباره چگونگی برگزاری مراسم افتتاحیه خانه ‌نمایش بیان داشت: برگزاری مراسم افتتاحیه خانه نمایش منوط به دادن هزینه از سوی مرکز هنرهای نمایشی یا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
وی درباره اقدامات اخیر خانه نمایش و اداره تئاتر گفت: برای گرفتن هزینه نامه‌ای به اداره کل ارشاد ( مینا خواجه‌نوری) نوشته‌ایم که در صورت دادن هزینه مراسم از اداره کل ارشاد برگزار می‌شود.
معترف در ادامه یکی از برنامه‌های برگزاری مراسم افتتاحیه خانه نمایش را تقدیر از هنرمندان پیشکسوت اداره تئاتر از جمله عباس جوانمرد، عزت الله انتظامی، علی نصیریان عنوان کرد و همچنین خبر از ایجاد آرشیو هنرمندان اداره تئاتر داد.
وی افزود: اگر به اداره تئاتر هزینه کافی برسد، آرشیوی از هنرمندان اداره تئاتر ایجاد خواهیم کرد.
معترف درباره اجرای عمومی نمایش‌ها گفت: خانه نمایش به لحاظ امکانات کامل شده است اما هنوز وضعیت اجرای عمومی گروه‌های نمایشی در خانه نمایش مشخص نشده است.
معترف تصریح کرد: گروه‌ها با بستن قرارداد از سوی مرکز هنرهای نمایشی و حتی کمک هزینه مایل به اجرای عمومی تئاتر در خانه نمایش هستند.
انتهای پیام/