در حال بارگذاری ...
با دعوت رسمی رییس جشنواره

«هئوروتات» به فستیوال بین‌المللی هایفست ارمنستان 2018 می‌رود

میثم صدرا که سابقه حضور در فستیوال بین المللی هایفست ارمنستان ۲۰۱۶ را با نمایش «عروس خوشه های اقاقی» در کارنامه‌اش دارد، حالا با دعوت رسمی رییس این جشنواره برای دومین بار آماده ی حضور در این فستیوال بین‌المللی می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر از خراسان جنوبی؛ میثم صدرا که سابقه  حضور در فستیوال بین المللی هایفست ارمنستان 2016 را با نمایش «عروس خوشه های اقاقی» در کارنامه‌اش دارد، حالا با دعوت رسمی رییس این جشنواره برای دومین بار آماده ی حضور در این فستیوال بین‌المللی می‌شود.

نمایش «هئوروتات» کاری از گروه نمایش معلولین چهره جان بیرجند به نویسندگی باقر بارانی و کارگردانی مشترک میثم صدرا و علی حمیدیان‌فر و بازیگری الهام پدید و سید محمدحسین خراشادی‌زاده برای اجرا در فستیوال بین المللی هایفست ارمنستان 2018  آماده می‌شوند. «هئوروتات» نمایشی است مستند که با نگاهی متفاوت به زندگی معلولان در سراسر جهان و با موضوع انسانیت و صلح جهانی به قلم باقر بارانی به رشته تحریر در آمده است.
این نمایش برای حضور در چهارمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای معلولین کویر توسط میثم صدرا و علی حمیدیان‌فر تولید شد و با کسب جوایز نویسندگی اول، بازیگری زن اول و کارگردانی دوم به عنوان یکی از سه آثار منتخب جشنواره معرفی شد.
این دومین حضور هنرمندان تئاتر بیرجند در این فستیوال بین المللی است.
 




مطالب مرتبط

پس از سه روز رقابت

هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی برگزیدگان خود را شناخت
پس از سه روز رقابت

هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی برگزیدگان خود را شناخت

با پایان رقابت و اجرای 8 نمایش در بخش صحنه‌ای و 4 نمایش در بخش خیابانی طی مراسمی آثار و هنرمندان برتر هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی معرفی شدند و نمایش «فخرالزمان» به کارگردانی مهدی مسروری و نمایش «دودوتاچهارتا» به کارگردانی محمد نخعی در بخش صحنه‌ای به جشنواره منطقه‌ای ...

|

نظرات کاربران