در حال بارگذاری ...
با حضور استاندار و هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری

پوستر سی امین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری رونمایی شد

با حضور استاندار، مدیران فرهنگی و هنرمندان تئاتر استان پوستر سی امین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری در استانداری رونمایی و امضا شد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین رونمایی پوستر جشنواره ضمن ابراز خوشحالی در جمع هنرمندان تئاتر استان گفت: ما آنقدر سرگرم مسائل اقتصادی و سیاسی در کشور شده ایم که دیگر مقوله مهم و اساسی فرهنگ و هنر را فراموش کرده ایم من شخصاً معتقد هستم اقتصاد و سیاست نیز هر دو بر پایه فرهنگ و هنر ایستادهاند.

عباسی افزود: فرهنگ و هنر می تواند در توسعه سیاست و اقتصاد ما بسیار تاثیر گذار باشد و باید مقوله فرهنگ و هنر در گشور جدی تر گرفته شود و حمایت بیشتری شود.

او گفت: در کشور و به خصوص استان زیبایی چهارمحال و بختیاری نشاط عمومی جامعه کم است و بیشتر مردم نا امید هستند که هنر می تواند به یک جامعه نشاط ببخشد و جامعه را به سمت پویایی و موفقیت سوق دهد.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: استان چهارمحال و بختیاری دارای استعدادهای درخشان در همه زمینه های هنری، آموزشی، مدیریتی و غیره است وباید با برنامه ریزی ها مدون و تشکیل کار گروه ها و اتاق های فکر در زمینه های مختلف این استعدادهای درخشان را شکوفا کرد و در خدمت استان به کار گرفت.

اقبال عباسی  از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خواست یک کار گروه فرهنگی هنری تشکیل داده و با دعوت از  مدیران فرهنگی استان و هنرمندان  با حضور خود وی ضمن آسیب شناسی مشکلات هنر در استان برای پیشرفت هر چه بیشتر فرهنگ و هنر به ویژه هنر تئاتر اقداماتی انجام شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: ادارات استان باید از هنر تئاتر و دیگر هنرهای حمایت کنند تا بستری شود برای ارتقا سطح فرهنگی جامعه و در سال های آتی شاهد استقلال هنر از لحاظ مادی در استان باشیم.

دبیر سی امین جشنواره تئاتر استانی نیز در این آیین گفت: 15 اثر برای شرکت در جشنواره بازبینی شد که از بین این آثار 8 اثر موفق به حضور در جشنواره بیست و نهم شد.
قاسم اسماعیلی افزود: این جشنواره از 14الی 17 شهریور در مجتمع فرهنگی هنری مهر ، آمفی تئاتر امیرکبیر و فرهنگ سرای شهرکرد برگزار خواهد شد.
به گفته وی پوستر این جشنواره توسط هنرمند استان امید بسیم طراحی شده و این پوستر در جشنواره پوستر های نمایشی تئاتر کشور نیز شرکت خواهد کرد.
 سی امین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری 14 تا 17 شهریور در شهرکرد برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران