در حال بارگذاری ...

«عند از مطالبه» از ۱ مهرماه اجرای خود را از سر می‌گیرد

نمایش «عند از مطالبه» جدیدترین اثر نمایشی سامان خلیلیان که تا ۲۶ شهریورماه در سالن قشقایی تئاترشهر روی صحنه بود، اجراهای خود پس از ایام سوگواری از روز ۱ مهرماه از سر می‌گیرد.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «عند از مطالبه» نوشته مرتضی شاه‌کرم و کارگردانی سامان خلیلیان با تهیه کنندگی نوید محمدزاده، اجراهای خود را پس از ایام سوگواری و از روز یکشنبه 1 مهرماه در سالن قشقایی مجموعه تئاترشهر از سر می‌گیرد.

تاکنون هنرمندانی همچون؛ حمیدرضا نعیمی، عزت‌الله مهرآوران، امیر دژاکام، قطب‌الدین صادقی،  مجید رحمتی، شیرین یزدانبخش، داوود فتحعلی بیگی، سیروس همتی، رحیم رشیدی‌تبار، محمد منعم، محمدعلی ساربان، منصور خلج و.... به تماشای این نمایش نشسته‌اند.

در خلاصه ‌‌داستان این نمایش آمده: در میان یک جماعت و به تهییج یک نفر همه به تکاپوی اثبات فامیل بودن خود می‌کنند تا از یک ارثیه کلان بهره مند شوند غافل از اینکه دارایی باقیمانده پیش تر در جای دیگری به وارث اصلی آن رسیده است.

پروا آقاجانی، ابتسام بغلانی، جواد پولادی، آتیه جاوید، حسام‌خلیل نژاد، محمد زوار بیریا، مرتضی شاه کرم، الهه شه‌پرست، احمد صمیمی، سلمان فرخنده، سید علی موسویان گروه بازیگران نمایش «عند از مطالبه» هستند.

نمایش «عند از مطالبه» تا 13 مهرماه هر روز ساعت 19 در سالن قشقایی روی صحنه می‌رود.




نظرات کاربران