در حال بارگذاری ...
از سوی دبیرخانه

فراخوان یازدهمین جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول منتشر شد

فراخوان یازدهمین جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوان مهر به میزبانی شهرستان دزفول منتشر شد.

به گزارش ایران تئاتر از خوزستان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول با اعلام این خبر به تئاتر خوزستان گفت: یازدهمین جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول امسال با شعار «آینده را باید ساخت» برگزار می شود.

نادر سعادتی فرد اظهار داشت: یازدهمین دوره جشنواره با حضور استان های: خوزستان، اصفهان، فارس، بوشهر، لرستان، ایلام، مرکزی، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه و همدان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره را 15دیماه 97 اعلام کرد، افزود: این جشنواره از پنجم تا هشتم اسفندماه 1397 با حضور هنرمندان  نمایشی و مهمانان کشوری و استانی در شهرستان دزفول برگزار خواهد شد.

وی افزود: علاقه مندان می توانند آثار خود را به نشانی خوزستان، دزفول، خیابان کشاورز، بین خیابان حضرت رسول اکرم(ص) و خیابان شهید بهشتی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، واحد امور هنری ارسال کنند.

جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوان مهر از جمله جشنواره های مطرح تئاتر کودک و نوجوان کشوری است که هر سال به میزبانی استان خوزستان در شهرستان دزفول برگزار می شود.

 

فراخوان یازدهمین جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول را در پایان خبر  قابل دریافت است.




مطالب مرتبط

فراخوان هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی منتشر شد

فراخوان هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی منتشر شد

فراخوان هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی به دبیری اتابک نادری، از سری برنامه‌های بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع)، با محوریت اجرای عمومی آثار نمایشی در دهه کرامت 1403 منتشر شد.

|

نظرات کاربران