در حال بارگذاری ...
با حضور محمد متوسلانی

نمایش «تروکاژ» افتتاح می‌شود

«تروکاژ» امروز سه‌شنبه سوم مهرماه ۱۳۹۷ با حضور محمد متوسلانی پیشکسوت تئاتر و چهره ماندگار سینما در تالار اصلی محراب به روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر «تروکاژ» نمایشی با استفاده از تکنیک دوبله به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا قلی پور به مدت یک ماه در سالن اصلی تالار محراب به روی صحنه می‌رود.
در آیین افتتاحیه این نمایش که امروز سه‌شنبه سوم مهرماه 1397 و با حضور هنرمندان تئاتر ایران برگزار می‌شود، محمد متوسلانی هنرپیشه، فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده، کارگردان و پیشکسوت تئاتر ایران و چهره شناخته‌شده سینمای دهه پنجاه خورشیدی زنگ افتتاح نمایش را به صدا درمی‌آورد.

نمایش «تروکاژ» خاطره بازی با وقایع دهه پنجاه خورشیدی است که سال گذشته، جایزه نمایشنامه برگزیده «ششمین جشنواره تئاترشهر» را از آن خود کرد.
در این نمایش که از سوم مهرماه تا چهارم آبان ماه 1397 هرروز (به‌جز شنبه‌ها) از ساعت 19:30 به مدت ۱ ساعت و ۳۵ دقیقه در سالن اصلی تالار محراب به روی صحنه می‌رود، سوده ازقندی، فرشته فرشاد، محمد طیب طاهر، یوحنا حکیمی، حامد قریشی، معصومه عزیزمحمدی و علی ابراهیمی به ایفای نقش می‌پردازند.
همچنین صداپیشگان نام آشنایی همچون رویا افشار، محسن بهرامی، احمد لشینی، معصومه عزیزمحمدی و بیتا خارستانی دوبله کار را به عهده گرفته‌اند.
از دیگر هنرمندان این نمایش می‌توان از محمدرضا قلی پور طراح صحنه، هوشنگ قلی پور سازنده دکور، محمدعلی ضرابی طراح گریم، پرستو نباتی طراح لباس، فرناز یحیی پور طراح جواهرات و آزاده فروغی، لیلا اسفندانی، پروانه حقی مجریان گریم نام برد.
محمد ابوطالبی دستیار کارگردان، نگین رضاپور منشی صحنه و پوریا پروین دستیار صحنه گروه کارگردانی نمایش را تشکیل می‌دهند.
همچنین محمدحسین داستان صداگذاری و ساخت تیزر، زهرا قاسمی و مریم آزادی عکاسی هنری، مهدیه سادات شاهمرادی مسئولیت روابط عمومی و نشر آواژ مدیریت تبلیغات نمایش را به عهده گرفته‌اند و آن‌طور که در توضیح نمایش تروکاژ آمده است ایده اصلی پوستر و بروشور نمایش برگرفته از پوستر فیلم دختری در ماشین با عینک دودی و یک اسلحه است که توسط ایمان میقانی و سروناز امینی طراحی شده است.
موسیقی متن تروکاژ از آثار واروژان است که به انتخاب بهزاد داداشی استفاده‌شده است. برای این نمایش دو آهنگ ویژه ساخته‌شده که اولی به آهنگسازی و خوانندگی آرمان محمودی نیا و با ترانه‌سرایی مرضیه قلی پور است. همچنین موسیقی دیگری به ترانه‌سرایی، آهنگسازی و خوانندگی حسین جمالی اجرا می‌شود.
نویسنده «تروکاژ» در شرح نمایش چنین نوشته است: اینان کیست‌اند که این‌گونه بر صحنه خاطره ساز می‌شوند؟ وقتِ دلدادگی فرامی‌رسد. انتقامی دیگر گون بر خط شک و تردید. «تروکاژ»، فصل نارو به رفاقت و جدال عشق و خیانت.
علاقه‌مندان برای دیدن این نمایش می‌توانند به آدرس خیابان ولیعصر، چهارراه امام خمینی، تالار محراب مراجعه کرده و بلیت آن را از طریق سایت تیوال یا مراجعه حضوری تهیه کنند.




مطالب مرتبط

در سالن استاد جعفر والی تالار محراب اجرا می‌شود

«الاغ و کچل»؛ داستان خواب تقی کچل و خرگوش بازیگوش
در سالن استاد جعفر والی تالار محراب اجرا می‌شود

«الاغ و کچل»؛ داستان خواب تقی کچل و خرگوش بازیگوش

نمایش «الاغ و کچل» به کارگردانی فروزان حسینی داستان تقی کچل پسربچه تنبل و خرگوش بازیگوشی که او را از تنبلی دور می‌کند، از 16 مهر در سالن استاد جعفر والی مجموعه تالار محراب به صحنه خواهد رفت.

|

نظرات کاربران