در حال بارگذاری ...
با حضور در سالن استاد انتظامی

مدیرکل هنرهای نمایشی به تماشای نمایش « مثل من، مثل تو» می‌نشیند

شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی روز جمعه ۶ مهرماه جاری با حضور در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان به تماشای نمایش «مثل من، مثل تو» به کارگردانی یلدا قشقایی می‌نشیند.

 

 

به گزارش ایران تئاتر، نمایش مثل من، مثل تو به نویسندگی، کارگردانی و بازیگری یلدا قشقایی که اجرای خود را از اول مهر آغاز کرده در ساعت ۱۹ در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران به روی صحنه می‌رود.

این نمایش تا بیستم  مهرماه ساعت ۱۹در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران به روی صحنه می‌رود.

این اثر نمایشی تلفیقی از نمایش و مستند است نمایش مثل من مثل تو که حائز دیپلم افتخار بازیگری در جشنواره تک اهواز شده شد، با ساختاری نو و با تلفیق با فیلم مستند  "ن " بی‌دردسر که  جایزه بهترین تولید مستند در جشنواره بلک فیلم برلین شده است، تلفیق‌شده و تابلوهایی از شرح‌حال و روزگار اقشار مختلف جامعه را به روی صحنه می‌برد.

از دیگر عوامل این اثر می‌توان به: نویسنده و کارگردان بخش مستند: یلدا قشقایی، تصویربرداران بخش مستند: بایرام فضلی، محمد سلیمی، صدابردار بخش مستند: مهرداد دادگری، دستیار کارگردان: بهزاد اطاعتی، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: صادق سیادت، عکاس: مبینا ستوده نیا، گرافیک: امیرحسین جعفری، منشی صحنه: مهسا کوچک، مدیر صحنه: نیکی نیک‌خواه اشاره کرد.

یلدا قشقایی طراح و نویسنده و کارگردان و تنها بازیگر این نمایش در نقش‌های مختلف است.

گفتنی است، روز جمعه 6 مهرماه علاوه بر مدیرکل هنرهای نمایشی، مسعود دلخواه استاد دانشگاه و کارگردان و بازیگر شناخته شده تئاتر نیز از میهمانان این نمایش خواهد بود.




مطالب مرتبط

در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری:  اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند
در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری: اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند

کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر ارتش از راه‌یابی یک اثر برتر از این جشنواره سراسری به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و اثری دیگر به جشنواره تئاتر دفاع مقدس در سال آینده خبر داد.

|

نظرات کاربران