در حال بارگذاری ...
مدیرکل هنرهای نمایشی پس از دیدن نمایش «به روی نی» عنوان کرد:

«تماشاخانه سرو» مکان مناسبی برای ارائه آثار ارزشی است

شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی از نمایش «به روی نی» به کارگردانی مهدی کریمی و مهدی نعمتی در تماشاخانه سرو دیدن کرد.

به گزارش ایران تئاتر شهرام کرمی پس از دیدن این نمایش گفت: بسیار خوشحالم که جوانانی این‌گونه برای موضوعی اعتقادی و نشر و اشاعه فرهنگ عظیم عاشورا هنر نمایش را برگزیده‌اند. اداره کل هنرهای نمایشی با تمام توان ازاین‌گونه نمایش‌ها حمایت می‌کند و امیدواریم با حمایت دیگر سازمان‌ها و نهادهای همسو، شاهد کثرت موضوعات ارزشی و نمایش‌هایی نظیر نمایش «به روی نی» باشیم.
وی افزود تماشاخانه سرو می تواند در آینده ای نه چندان دور به عنوان پایگاهی برای ارائه آثار ارزشی در جامعه تبدیل شود و امیدوارم با همیاری و مساعدت مدیران و مسئولین انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس و بنیاد فرهنگی روایت فتح این روند حمایتی همانگونه که پیش از این مرسوم بوده است ادامه پیدا کند و شاهد رشد بیشتر جوانان فعال در این حوزه باشیم.
نمایش به روی نی تا 13 مهرماه از ساعت 20 در تماشاخانه سرو واقع درخیابان آیت الله طالقانی تقاطع خیابان شهید مفتح جنب ایستگاه مترو واقع شده است.

 




مطالب مرتبط

در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری:  اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند
در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری: اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند

کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر ارتش از راه‌یابی یک اثر برتر از این جشنواره سراسری به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و اثری دیگر به جشنواره تئاتر دفاع مقدس در سال آینده خبر داد.

|

نظرات کاربران