در حال بارگذاری ...
شیوا مکی نیان در گفت وگو با ایران تئاتر خبر داد

«خانه ای درسکوت» آبان ماه به صحنه می‌رود

ایران‌تئاتر: شیوا مکی نیان از جمله بازیگران با سابقه تئاتر است که در سال های اخیر اجراهای موفقی با مهدی مشهور در خارج از کشور مثل نمایش «در» داشته است.

شیوا مکی‌نیان فارغ التحصیل  کارشناسی ارشد نمایش از دانشکده تربیت مدرس؛ بازیگر و کارگردان  متین و توانای تئاتر، سالهاست که در این حوزه در تئاتر و تلویزیون فعالیت می کند.اوعضو هیات امنای انجمن نمایش استان اصفهان، مدیرگروه تئاتر تجربه نو، داور جشنواره تئاتر آموزشگاه‌های کشور، داور جشنواره تئاتر خیابانی در اصفهان و عضو هیات تحریریه بولتن رپرتوار فصلی تئاتر اصفهان بوده است.

مکی نیان با گروه‌های مختلف نمایش حضورهای موفق بین المللی نظیر حضور در جشنواره بین المللی تئاتر جاده ابریشم با نمایش سرخ آب، حضور در جشنواره بین المللی شبهای سفید با نمایش اترار نامه، حضور در جشنواره بین المللی تئاتر در تئاتر روهر آلمان با نمایش دایره گچی قفقازی تولید مشترک ایران و آلمان داشته است .

مکی نیان در گفت وگو با ایران تئاتر در باره کارهای جدیدش می گوید: در اوایل آبان ماه برای اجرای نمایش «خانه ای در سکوت» به کانادا می رویم و در بازگشت قرار است نمایش در تهران به صحنه برود.

وی در باره ویژگی های نمایش گفت: من در این نمایش نقش شیوا را بازی می کنم.

این نمایش به زبان فرانسه و انگلیسی در خارج از کشور من جمله آونینون اجرا شده است. نمایش کم دیالوگ و بیشتر متکی به حرکت و اکت است. در این نمایش قصه زن و مردی روایت می شود که مثل تمام زندگی ها دارای چالش های زیادی هستند. نمایش اثری مدرن در باره آدم های امروز سراسر دنیا است و مضمونی جهان شمول دارد.

 

 

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران