در حال بارگذاری ...
با کارگردانی ژاله صامتی

مارال فرجاد به نمایش «محبوبه‌ها» پیوست

ژاله صامتی که در سال ۹۵ نمایش «یادم تو را فراموش» را در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه برده بود این بار با «محبوبه‌ها» به روی صحنه خواهد آمد و مارال فرجاد به‌عنوان اولین بازیگر این پروژه معرفی شد.

به گزارش ایران تئاتر «محبوبه‌ها» اثری زنانه با قلم نوشین تبریزی است که تاکنون حضور مارال فرجاد و ژاله صامتی در آن قطعی شده است. این نمایش با هفت پرسوناژ زن در آبان ماه در تماشاخانه مهرگان به روی صحنه خواهد رفت که خود مارال فرجاد نیز در آن نقشی را ایفا می‌کند.
عوامل دیگر این اثر عبارتند از: امیر توسلی (آهنگساز)، جهانگیر میرزاجانی (طراح صحنه)، مهرنوش سلیمی (طراح گریم)، مهرداد مهدی زاده (امور مالی)، فتاح مینوبخش (دستیار کارگردان و برنامه ریز)، نیاز سنجری (دستیار دوم کارگردان)، رضا نصیری نیا (مدیر تولید)، میثم مرادی (مدیر اجرایی)، آزاده سعیدی (منشی صحنه)، شیدا منوچهری نایینی (مدیر صحنه)، ابوالفضل ابر (دستیار صحنه)، محمدرضا غفاری (طراح پوستر و بروشور)، محسن کرمانی (عکاس) سارا حدادی (مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی youstudio).
دیگر بازیگران به زودی اعلام می شود و بلیت فروشی این نمایش در هفته ی پیش رو آغاز خواهد شد.




مطالب مرتبط

آمار فروش تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«هوش پشه‌ای» با صدای هوتن شکیبا بیش از 100 میلیون فروخت
آمار فروش تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«هوش پشه‌ای» با صدای هوتن شکیبا بیش از 100 میلیون فروخت

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌ تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 17 فروردین‌ ١۴٠٣ اعلام شد. طبق این گزارش نمایش «هوش پشه‌ای» به کارگردانی سامان کرمی و بازی هوتن شکیبا با 24 اجرا به فروشی 130 میلیون تومانی دست پیدا کرد.

|

یادداشتی بر نمایش «بوستان حیات ژوراسیک»

ارائه محتوا با زبان طنز و گروتسک در قالب بداهه‌پردازی
یادداشتی بر نمایش «بوستان حیات ژوراسیک»

ارائه محتوا با زبان طنز و گروتسک در قالب بداهه‌پردازی

حمید کاکاسلطانی*: نمایش «بوستان حیات ژوراسیک» نوشته‌ نوشین تبریزی و به کارگردانی پرستو گلستانی دی‌ و بهمن‌ 1402 در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان روی صحنه رفته است. این نمایش با ترکیبی از ...

|

نظرات کاربران