در حال بارگذاری ...
در تالار هنر و مجموعه تئاتر شهر

آمار تماشاگران پنج نمایش روی صحنه اعلام شد

مجموعه تئاتر شهر در هفته گذشته میزبان سه نمایش در سالن های اصلی ، قشقایی و پلاتو اجرا بوده و تالار هنر نیز دو نمایش روی صحنه دارد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی ، این دو مجموعه تئاتری در آماری تعداد تماشاگران نمایش های خود تا 27 مهر ماه را به تفکیک اعلام کرده اند.
نمایش "خاتون" به کارگردانی حسین عالم بخش که در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است طی 6 اجرایی که تا 27 مهر ماه انجام داده میزبان 2997 تماشاگر بوده است. برای این نمایش 41 بلیط تمام بها ، 3 بلیط نیم بها و 2953 بلیط میهمان ارئه شده و در گیشه 17 میلیون ریال برایش ثبت شده است.

نمایش "نقاشی اشر" به کارگردانی فریبرز کریمی عنوان نمایشی است که در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است. این نمایش طی 3 اجرایی که تا 27 مهر ماه انجام داده میزبان 163 تماشاگر بوده است. برای آن 17 بلیط تمام بها ، 79 بلیط تخفیف دار و 67 بلیط میهمان ارائه شده که در گیشه مبلغ 24 میلیون و 60 هزار ریال به نامش ثبت شده است.

نمایش "ابوالهول" به کارگردانی داوود پور حمزه نیز در هفته گذشته 3 نوبت در پلاتو اجرای این مجموعه روی صحنه رفته که 98 تماشاگر آن را دیده اند. برای این نمایش 51 بلیط تمام بها ، 11 بلیط تخفیف دار و 36 بلیط میهمان ارائه شده که در گیشه 8 میلیون و 750 هزار ریال دارد.

در تالار هنر که تنها سالن تخصصی نمایش های کودک و نوجوان به شمار می رود نیز دو نمایش پدرآن و شاپرک ها در خیابان روی صحنه هستند.

نمایش "پدرآن" به کارگردانی مهدی فرشیدی سپهر طی 25 اجرایی که تا 25 مهر ماه انجام داده میزبان 2534 تماشاگر بوده است. برای این نمایش 1260 بلیط تمام بها ، 476 بلیط نیم بها ، 180 بلیط تخفیف دار و 618 بلیط میهمان ارائه شده است این نمایش 293 میلیون و 940 هزار ریال در گیشه دارد.

نمایش "شاپرک ها در خیابان" به کارگردانی ناصر آویژه نیز که تا 25 مهر ماه 23 نوبت روی صحنه رفته 2545 تماشاگر داشته است. برای این نمایش 906 بلیط تمام بها ، 337 بلیط نیم بها ، 506 بلیط تخفیف دار و 796 بلیط میهمان ارائه شده که در گیشه مبلغ 261 میلیون و 720 هزار ریال برایش ثبت شده است.  

 




مطالب مرتبط

آمار فروش سه ماهه تماشاخانه ملک منتشر شد

آمار فروش سه ماهه تماشاخانه ملک منتشر شد

دو نمایش «شام خداحافظی» و «ناکجاآباد» که آبان، آذر و دی امسال در تماشاخانه‌ ملک روی صحنه رفتند، در مجموع بیش از یک میلیارد و 400 میلیون تومان بلیت فروختند.

|

بیش از 14 هزار مخاطب به تماشای نمایش‌های تئاتر شهر نشستند

بیش از 14 هزار مخاطب به تماشای نمایش‌های تئاتر شهر نشستند

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به‌صحنه‌رفته در مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر تا پایان روز جمعه 24 آذر سال 1402 مشخص شد. طبق آمار منتشرشده بیش از 14هزار مخاطب تئاتر به تماشای آثار تئاتر شهر نشستند.

|

آمار فروش نمایش‌های تئاتر شهر و تالار هنر تا 10 آذر اعلام شد

«این دنیا یه کنسرت به من بدهکاره»‌ و فروشی نیم‌میلیاردی
آمار فروش نمایش‌های تئاتر شهر و تالار هنر تا 10 آذر اعلام شد

«این دنیا یه کنسرت به من بدهکاره»‌ و فروشی نیم‌میلیاردی

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به صحنه رفته در تئاتر شهر و تالار هنر تا پایان روز جمعه 10 آذر سال 1402 مشخص شد. طبق آمار منتشرشده نمایش «این دنیا یه کنسرت... به من بدهکاره» به کارگردانی سهند خیرآبادی به فروشی معادل 525 میلیون و 492 هزارتومانی دست پیدا کرد.

|

آمار فروش نمایش‌های تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج اعلام شد

فروش نزدیک به یک میلیاردی نمایش‌های کودک و نوجوان
آمار فروش نمایش‌های تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج اعلام شد

فروش نزدیک به یک میلیاردی نمایش‌های کودک و نوجوان

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به صحنه رفته در تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 26 آبان سال 1402 مشخص شد. طبق آمار منتشرشده دو نمایش «سیندرلا» و «دوره‌گردها» نزدیک به یک میلیارد فروش کرده است.

|

نظرات کاربران