در حال بارگذاری ...
به مناسبت زادروز محمود استادمحمد

چهارمین تیزر تماشاخانه‌ سنگلج منتشر شد

چهارمین تیزر تماشاخانه‌ سنگلج به مناسبت شصت و هشتمین زادروز محمود استادمحمد منتشر شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، تیزر بزرگداشت محمود استادمحمد به مناسبت شصت و هشتمین زادروز این هنرمند توسط محمدجواد ایزدی و با استفاده از قطعه «عروس» اثر حسین علیزاده از آلبوم «در چشم باد»، تصاویر آرشیوی و  لحظاتی از بازی محمود استادمحمد در نمایش شهرقصه، از سوی تماشاخانه‌ سنگلج منتشر شد.
محمود استادمحمد از چهره‌های ماندگار نمایش ایرانی با بازی در نمایش هایی چون شهر قصه (1347)، سنگ و سرنا (1350) و نویسندگی و کارگردانی آسید کاظم (1351) از نخستین هنرمندانی به حساب می آید که در تماشاخانه‌ی سنگلج به روی صحنه رفته است
تماشاخانه سنگلج قدیمی ترین تماشاخانه فعال شهر تهران، واقع در خیابان وحدت اسلامی، ضلع جنوبی پارک شهر، خیابان بهشت، میزبان مخاطبان و فعالان نمایش ایرانی است.

 




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»

تصنیف‌خوانی مجالس زنانه در قالب نمایش ایرانی
نگاهی به نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»

تصنیف‌خوانی مجالس زنانه در قالب نمایش ایرانی

سیدعلی تدین‌صدوقی: نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»، همان‌طور که از نامش به ذهن متبادر می‌شود، خود در ورطه بلبشویی به لحاظ متن و اجرا به‌نوعی سردرگمی و تکرار افتاده است. به دیگر سخن نمی‌توان ...

|

چراغ نمایش «پچ‌پچه‌های پستوی عمارت حاج احمد وکیل»، در سنگلج روشن خواهد شد

چراغ نمایش «پچ‌پچه‌های پستوی عمارت حاج احمد وکیل»، در سنگلج روشن خواهد شد

مراسم شب‌چراغ نمایش «پچ‌پچه‌های پستوی عمارت حاج احمد وکیل»، به کارگردانی علی بابایی، با حضور عزت‌الله رمضانی‌فر و داوود فتحعلی‌بیگی، روز چهارشنبه ۶ دی در تماشاخانه سنگلج برگزار می‌شود.

|

نظرات کاربران