در حال بارگذاری ...

داوران نهایی بخش تئاتر خیابانی «اشکواره حسینی» آمل اعلام شد

دبیر بخش تئاتر خیابانی «اشکواره حسینی» آمل از انتخاب داوران نهایی بخش تئاتر خیابانی «اشکواره حسینی» خبر داد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از تئاتر مازندران مهیار کمانگری دبیر بخش تئاتر خیابانی همایش «اشکواره حسینی» آمل گفت: حمیدرضا گل محمدی تواندشتی، مسعود حق پناه و افسانه طبیب پور از کارشناسان و فعالان تئاتر مازندران به قضاوت شش نمایش در بخش رقابتی خواهند پرداخت.
مهیار کمانگری دبیر بخش تئاتر خیابانی همایش «اشکواره حسینی» آمل گفت: به حول و قوه الهی پس از اعلام فراخوان از سوی دبیرخانه و ارسال آثار از سوی هنرمندان تئاتر استان مازندران و حتی استان‌های دیگر پس از بازبینی شش اثر از شهرهای اراک، ایزد شهر، نور، ساری و آمل در بخش رقابتی پذیرفته شدند و دو اثر دیگر نیز از چالوس و آمل به بخش جنبی راه یافتند.
کمانگری افزود: نمایش‌های پذیرفته‌شده در بخش‌های رقابتی و جنبی از هشتم لغایت 13 آبان ماه در سطح مساجد، امامزادگان و پارک‌های آمل به اجرا درخواهند آمد.
دبیر بخش تئاتر خیابانی همایش «اشکواره حسینی» آمل خاطرنشان کرد: در طول اجرا های این نمایش ها توسط آقایان حمیدرضا گل محمدی تواندشتی، مسعود حق پناه و خانم افسانه طبیب پور از کارشناسان و فعالان تئاتر استان مازندران داوری نهایی صورت می پذیرد.
کمانگری در پایان گفت: از منتخبین این بخش در مراسم اختتامیه که روز 13 آبان ماه در تالار اریکه آریایی شهرستان آمل برگزار می شود با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی تجلیل به عمل خواهد آمد.




نظرات کاربران