در حال بارگذاری ...
در آستانه اربعین حسینی

جدول بخش تئاتر خیابانی «اشکواره حسینی» آمل منتشر شد

با انتشار جدول بخش تئاتر خیابانی از هشتم آبان ماه مصادف با اربعین حسینی الی ۱۲ آبان ماه نمایش های خیابانی منتخب اشکواره حسینی در سطح شهر آمل به اجرا در می آیند.

به گزارش ایران تئاتر مهیار کمانگری دبیر بخش تئاتر خیابانی همایش اشکواره حسینی آمل از انتشار جدول بخش تئاتر خیابانی  اشکواره حسینی آمل خبر داد و گفت: از هشتم الی 12 آبان ماه نمایش های منتخب  بخش تئاتر خیابانی همایش اشکواره حسینی در سطح امامزاده گان، مساجد و پارک های شهر آمل به اجرا در می آید.
وی افزود: در اولین اجرا روز افتتاحیه همایش که هشتم آبان ماه مصادف با اربعین حسینی هست،  نمایش گزارش یک تابوت به کارگردانی مهدی نصراله زاده از ایزد شهر در ساعت 30/9 در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) آمل به اجرا در خواهد آمد و نمایش سایه همسایه به کارگردانی محمد حسین ازوجی از چالوس ساعت 16 در همین مکان به اجرا در خواهد آمد.
کمانگری ادامه داد: در نهم آبان ماه دومین روز همایش ساعت 16 در پارک مادر نمایش «غریب قریب» به کار گردانی محمد طالبی از میاندرود  به اجرا در خواهد آمد و در ساعت 30/16 نمایش« سلام قهرمان» به کارگردانی مرتضی شریعتی  از آمل نیز به اجرا در خواهد آمد.
دبیر بخش تئاتر خیابانی همایش اشکواره حسینی آمل در ادامه افزود: در دهم آبان ماه مصادف با سومین روز همایش نیز نمایش «غریب قریب» به کارگردانی محمد طالبی از میاندرود در آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) آمل  و نمایش «25» به کارگردانی سید حسین حسینی از نور در ابوالفضلی اوجی آباد آمل به اجراء در خواهند آمد.
وی خاطرنشان کرد: در چهارمین روز از همایش 11 آبان ماه  چهار نمایش به اجرا در خواهد آمد که اولین نمایش این روز «گزارش یک تابوت»  به کارگردانی مهدی نصرالله زاده ساعت 10 در مصلی نماز جمعه آمل، دومین اجرا، نمایش «فریاد» به کارگردانی خانم صادقی از آمل ساعت 30/15 ، سومین اجرا،  نمایش «25» به کارگردانی سید حسین حسینی از نور ساعت 16 و چهارمین اجراء ا، نمایش «گزارش یک تابوت» به کارگردانی مهدی نصراله زاده از ایزدشهر  ساعت 17 در پارک مادر آمل و نمایش «سلام قهرمان» به کارگردانی مرتضی شریعتی از آمل ساعت 21 در مرکز فرهنگی آل طاها آمل به اجراء در خواهد آمد.
کمانگری در پایان گفت: در آخرین روز از همایش 12 آبان ماه نمایش «محرم» به کارگردانی بابک غلامی از اراک با دو اجراء در دانشگاه فذا و پارک مادر آمل به ترتیب در ساعات 11 و 16 اجراء خواهند داشت و آخرین اجراء در این روز که پایان اجرا های نمایشی هم است نمایش «دختر سه ساله»  خانم حسنی  از آمل در تکیه اسک آمل به اجراء در خواهد آمد.
گفتنی است که  افسانه طبیب پور، مسعود حق پناه و حمیدرضا گل محمدی تواندشتی از کارشناسان و فعالان تئاتر استان مازندران داوری نهایی بخش تئاتر خیابانی همایش  را به عهده دارند و پس از داوری و به پایان رسیدن اجراها از سوی هیات داوران در مراسم اختتامیه که در تالار اریکه آریایی آمل برگزار می شود لوح تقدیر و جوایز نقدی  به طرح  برتر، کارگردانی، بازیگری زن و مرد، طراحی پوستر و بروشور اهداء خواهد شد.




نظرات کاربران