در حال بارگذاری ...
در نخستین روز از همایش «اشکواره حسینی» ؛

نمایش خیابانی «سایه همسایه» در آمل به اجرا در آمد

در نخستین روز همایش «اشکواره حسینی» آمل مصادف با اربعین حسینی، نمایش «سایه همسایه» در دونوبت صبح و بعد از ظهر در آمل به اجرا در آمد.

به گزارش ایران تئاتر در نخستین روز همایش «اشکواره حسینی» آمل، هشتم آبان ماه 97 مصادف با اربعین حسینی نمایش «سایه همسایه» به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی محمد حسین ازوجی از گروه هنری لیان و کانون دانشجویی تئاتر موسسه آموزش عالی طبرستان راس ساعت 9/30 دقیقه در آستان مقدس امام زاده عبدالله (ع) و15/30 دقیقه در آستان مقدس  امام زاده ابراهیم (ع) آمل با استقبال خوب مردمی  به اجرا در آمد.
خلاصه داستان نمایش به ماجرای تدفین یکی از شهدای مدافع حرم می پردازد که قرار است در محله ای دفن شود که با مخالفت یکی از اهالی محل روبرو می شود و ...
در این نمایش که به سرپرستی ودراماتوژی مهدی نصراله زاده و تهیه کنندگی موسسه آموزش عالی طبرستان، به اجرا در آمد، محمد حسین ازوجی، احمد ایکانی، امیر حسین سام دلیری و مژده سلیمانپوریان به بازی پرداختند.
دستیاری کارگردانی این نمایش را انسیه صالحی به عهده داشت و امیر حسین خزایی به عنوان منشی صحنه، مهدی مولایی و پدرام خزایی به عنوان مسوول و انتخاب موسیقی، زهرا محمد رضایی به عنوان طراح لباس، مهدی مولایی و حمیدرضا جانعلی زاده به عنوان طراح پوستر و بروشور در این نمایش همکاری داشتند.
گفتنی است که نخستین «اشکواره حسینی» استانی آمل  هشتم آبان ماه کار خود را در پنج بخش فیلم، نمایش، عکس، شعر، سرود و تواشیح  کار خود را در آمل آغاز کرد و تا 12 آبان ماه ادامه خواهد داشت.




نظرات کاربران