در حال بارگذاری ...

مدیران جشنواره تئاتر کوتاه کیش معرفی شدند

مدیران اجرایی نخستین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه (کافه/ساحل) کیش که با رویکرد ویژه به روز کیش و اهمیت این جزیره در صنعت گردشگری ایران با حمایت از نمایش‌های خلاق کوتاه و فضا محور در جزیره کیش و به همت گروه تئاتر جزیره برگزار می‌شود، معرفی شدند.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از ستاد خبری این جشنواره، عباس نجاری دبیر نخستین جشنواره تئاتر کوتاه کیش طی حکمی، عبدالرضا شیبانی (قائم مقام و مشاور جشنواره)، علی فریدونی (مدیر اجرایی)، زینب لک (مدیر رسانه و ستاد خبری) و المیرا آقازاده (مدیر روابط عمومی) را منصوب کرد.
عباس نجاری:
کارشناس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اراک، مدرس بازیگری و کارگردانی و گریم آموزشگاهها و فرهنگسراهای کیش است، عضو هیئت موسسین انجمن نمایش کیش و موسس و سرپرست گروه تئاتر جزیره (کیش) است. در کارنامه‌ی حرفه ای او، کارگردانی و بازی در بیش از 30 نمایش در جشنواره های تئاتر بین المللی فجر، آئینی سنتی، عروسکی مبارک، خیابانی مریوان، مقاومت، لاله هایسرخ، دانشگاهی و ... به چشم می‌خورد. وی همچنین موفق به دریافت جوایز کارگردانی، گریم در جشنواره های مختلف کشور شده است.
عبدالرضا شیبانی:
کارشناس بازیگری و کارشناس ارشد کارگردانی تئاتر، کارگردان، بازیگر و مدرس تئاتر است. او به عنوان کارگردان و بازیگر نمایش‌های زیادی راتولید و اجرا کرده و در جشنواره های مختلف تئاتر موفق به کسب جوایز متعدد کارگردانی و طراحی صحنه شده است. وی از سال ۸۸ مدیر و موسس گروه تئاتر گپ و از سال ۹۵ به عنوان دبیر دائمی جشنواره سراسری تئاتر موندا فعالیت می‌کند. او هم اکنون مدیر هنری خانه‌نمایش دا است.
علی فریدونی:
کارشناس هنرهای سنتی، نویسنده، طراح، مدرس و دبیر نخستین جشنواره آموزشگاه ها آزاد سینمایی است.
 زینب لک:
دانش آموخته تئاتر از دانشکده سینما و تئاتر، کارگردان، روزنامه نگار و فعال عرصه رسانه و روابط عمومی که پیش از این به عنوان دبیردوازدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی دانشجویان در سال 1391 فعالیت داشته است، او در حال حاضرسردبیر نخستین نشریه تخصصی تئاتر عروسکی با عنوان (تئاتر عروسکی) و همچنین به عنوان مدیر رسانه گروه اپرای ملی ایران (آران) به سرپرستی دکتر بهروز غریب پور به فعالیت می پردازد.
المیرا آقازاده:
دکتر روانشناس، قائم مقام مدیر عامل و عضو هیئت مدیره موسسه فرهنگی هنری تصویر عصر کیش است. او همچنین مدیر روابط عمومی و بین الملل شرکت ASEO نروژ در جزیره کیش است.
نخستین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه (کافه/ساحل) کیش به دبیری عباس نجاری و با حمایت مستقیم سازمان منطقه آزاد کیش از تاریخ ۲۰ تا ۲۲ آبان ۹۷ در جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.




نظرات کاربران