در حال بارگذاری ...
با درخشش نمایش‌های «فریاد» و «محرم»

از برترین‌های تئاتر خیابانی «اشکواره حسینی» آمل تقدیر شد

۱۳ آبان ماه ۹۷ در مراسم اختتامیه نخستین همایش «اشکواره حسینی» آمل از برترین‌های بخش تئاتر خیابانی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از تئاتر مازندران با حضور مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، امام‌جمعه آمل، رئیس و اعضای شورای اسلامی و تنی چند از هنرمندان مطرح کشور،  مسئولان شهری و استانی  از برترین‌های بخش تئاتر خیابانی این همایش تجلیل به عمل آمد.
در بخش تئاتر خیابانی پس از اعلام فراخوان و ارسال آثار به دبیرخانه این همایش توسط داوران بخش بازبینی آقایان حمیدرضا ل محمدی تواندشتی، مهیار کمانگری و خانم افسانه طبیب پور تعداد شش نمایش  گزارش یک تابوت ازایزد شهر،25 از  نور، سلام قهرمان از آمل، «غربت قریب» از میاندورود و «محرم» از اراک  به بخش رقابتی و دو نمایش «فریاد» از آمل و «سایه همسایه» از  چالوس به بخش جنبی راه پیدا کرد و به مدت 3 روز در سطح شهر آمل به اجرا درآمد.
پس از اجرای نمایش‌ها در سطح شهر آمل توسط هیئت‌داوران مرحله نهایی آقایان حمیدرضا گل محمدی تواندشتی، مسعود حق پناه و خانم افسانه طبیب پور از فعالان و کارشناسان تئاتر استان مازندران داوری صورت پذیرفت و نتیجه برترین‌های بخش تئاتر خیابانی این همایش در بخش‌های طرح و ایده، بروشور و پوستر، بازیگری مرد و زن و کارگردانی به شرح ذیل اعلام شد.
در بخش طرح و ایده از نمایش‌های «فریاد» از آمل و «محرم» از اراک تقدیر به عمل آمد.
در بخش پوستر و بروشور نیز از نمایش‌های «فریاد» آمل و «محرم» اراک تقدیر به عمل آمد.
در بخش بازیگری زن لوح تقدیر به بازیگر زن نمایش «سایه همسایه» از چالوس و بازیگر زن نمایش «فریاد» از آمل  اهداء شد.
در بخش بازیگری مرد رتبه اول بازیگری به خشایار فرهانی از نمایش «محرم» اراک، رتبه دوم بازیگری مرد به سید محمد موسوی  بازیگر نمایش «گزارش یک تابوت» ایزد شهر، رتبه سوم بازیگری مرد به شروین بحری از نمایش «سلام قهرمان» آمل و لوح تقدیر بازیگری مرد به ایمان صادقی از نمایش «غریب قریب» میاندرود اعطا شد.
در بخش کارگردانی هیئت‌داوران  هیچ نمایشی را حائز رتبه اول کارگردانی ندانست.

 رتبه دوم کارگردانی را به بابک غلامی کارگردان نمایش «محرم» اراک و رتبه سوم کارگردانی به مهدی نصراله زاده کارگردان نمایش «گزارش یک تابوت »  ایزد شهر اعطا کرد.

گفتنی است که  نخستین همایش «اشکواره حسینی آمل»  عصر 13 آبان ماه 97 در تالار اریکه آریایی آمل به کار خود پایان داد.




نظرات کاربران