در حال بارگذاری ...

رئیس جمهور بودجه خرید ساختمان خانه تئاتر را تامین کرد

رئیس جمهور بودجه خرید ساختمان خانه تئاتر را که مبلغ آن ۲۰۰ میلیون تومان است تامین کرد. ایرج راد با بیان این مطلب تصریح کرد:«محل فعلی خانه تئاتر واقع در خیابان صبا همچنان در اختیار ما خواهد بود. چرا که قرار داد ما سه ساله و قابل تمدید است و به این ترتیب ما این ساختمان را نگه می‌داریم. به هر حال ساختمان جدید خانه تئاتر نمی‌تواند به طور کامل پاسخگوی نیازهای خانه تئاتر باشد، به همین دلیل ساختمان صبا به عنوان مکمل می‌تواند تا حدی کمبودها را جبران کند.»

رئیس جمهور بودجه خرید ساختمان خانه تئاتر را که مبلغ آن 200 میلیون تومان است تامین کرد.
ایرج راد مدیرعامل خانه تئاتر در گفت‌وگو با خبرنگار سایت ایران تئاتر با اعلام این خبر گفت: «مصوبه‌ای از سوی ریاست محترم جمهور برای خرید محلی برای خانه تئاتر در سال گذشته تصویب شد و به این ترتیب ما توانستیم این بودجه را بگیریم.»
وی ضمن تشکر از سیدمحمدخاتمی گفت:«نهاد ریاست جمهوری، مهندس خوشرو، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون امور هنری وزارت ارشاد، آقای شالچی معاون پشتیبانی و امور استان‌ها و مجلس وزارتخانه، ایرجی معاون طرح و برنامه‌ریزی و تحول اداری، دهقان‌ذی حسابی و امور مالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پرداخت این مبلغ به خانه تئاتر نقش مؤثری داشتند که باید از آنان نیز تشکر کرد.»
ایرج راد با اشاره به این که به شدت پیگیر پیدا کردن محل مناسبی برای خانه تئاتر است، گفت:« پس از تعطیلات نوروز محل‌های مختلفی را دیده‌ایم ولی باید جایی را پیدا کنیم که مناسب باشد.»
وی تصریح کرد:«محل فعلی خانه تئاتر واقع در خیابان صبا همچنان در اختیار ما خواهد بود. چرا که قرار داد ما سه ساله و قابل تمدید است و به این ترتیب ما این ساختمان را نگه می‌داریم. به هر حال ساختمان جدید خانه تئاتر نمی‌تواند به طور کامل پاسخگوی نیازهای خانه تئاتر باشد، به همین دلیل ساختمان صبا به عنوان مکمل می‌تواند تا حدی کمبودها را جبران کند.»