در حال بارگذاری ...
برنامه‌های ششمین همایش علمی پژوهشی تئاتر مقاومت اعلام شد

ارایه هشت مقاله، رونمایی از کتاب و نشست آینده تئاتر مقاومت

برنامه‌های ششمین همایش علمی پژوهشی تئاتر مقاومت که در روز یکشنبه ۲۷ آبان ماه ۱۳۹۷ در تالار مشاهیر تئاترشهر برگزار می‌شود اعلام شد.

به گزارش ایران تئاتر از سوی ستاد برگزاری شانزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت ششمین همایش علمی – پژوهشی تئاتر مقاومت از ساعت 9 صبح با رونمایی از کتاب این همایش آغاز خواهد شد. در ادامه این همایش مقالاتی از چهره‌های برجسته تئاتر ایران با حضور دکترفرهاد مهندس پور، دکترمهرداد رایانی مخصوص، دکتر رحمت امینی، دکتر غلامحسین دولت آبادی، دکتر بهرام جلالی پور و دکتر فارس باقری بررسی خواهد شد.
بخش اول این همایش از 9 تا 11 آغاز و از ساعت 13 تا 15 ادامه خواهد داشت.
در بخش پایانی این همایش علمی – پژوهشی، نشست موضوعی «آینده تئاتر مقاومت در ایران» با حضور دکتر فرهاد مهندس پور، شهرام کرمی و دکتر اسماعیل شفیعی از حدود ساعت 15 تا 16:30 برگزار می‌شود.
شانزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت به دبیری امیر نصیربیگی و با همت بنیاد فرهنگی روایت فتح از ۶ تا ۱۰ آذرماه ۱۳۹۷ در تهران برگزار خواهد شد.
جدول کامل برنامه‌های این همایش را می‌توانید از قسمت فایل‌های ضمیمه در انتهای این خبر دریافت نمایید.




مطالب مرتبط

در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری:  اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند
در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری: اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند

کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر ارتش از راه‌یابی یک اثر برتر از این جشنواره سراسری به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و اثری دیگر به جشنواره تئاتر دفاع مقدس در سال آینده خبر داد.

|

نظرات کاربران