در حال بارگذاری ...
در سالن ستاد انتظامی خانه هنرمندان

اجراهای «آشغال مانده‌ها» تا 9 آذر ماه ادامه دارد

نمایش «آشغال مانده‌ها» به نویسندگی و کارگردانی نجلا نظریان و کاری از گروه تئاتر هژار در سالن ستاد انتظامی خانه هنرمندان روی صحنه رفته است.

به گزارش ایران تئاتر، این نمایش داستان واقعی سه زن را روایت می‌کند که هر کدام در زندگی خود قتل‌هایی مرتکب شده‌اند.  تماشاگران این نمایش در هر اجرا محدود به ۲۷ نفر است. به همراه داشتن گوشی موبایل همراه با برنامه واتس‌اپ برای کسانی که به تماشای این نمایش می‌نشینند توصیه شده است. این نمایش موفق به کسب پنج تندیس از جشنواره تئاتر تجربه شده و گونه‌ای متفاوت از تئاتر مستند را ارائه می‌کند.

گروه تئاتر هژار از سال‌ها پیش در نظر داشت در کنار فعالیت‌های حرفه‌ای  شاخه تئاتر دانشجویی و تئاتر آلترناتیو  را نیز فعال کند که این امر با نمایش «آشغال‌مانده‌ها» و حضور موفق این نمایش در جشنواره تئاتر تجربه به وقوع پیوست. 

بازیگران این نمایش به ترتیب حروف الفبا نازنین تامرادی، مرجان خاکساری و نجلا نظریان هستند.

دیگر عوامل نمایش «آشغال مانده‌ها» عبارت‌اند از مشاور کارگردان: تینو صالحی، آهنگساز: فرزاد برهمن، طراح صحنه مجازی: شهاب مهربان، طراح لباس: نجلا نظریان، طراح پوستر و عکاس: محمد دارایی، ساخت تیزر: علی ساعدی، مهدی کریمی، گروه کارگردانی: رامین کاظمی، درسا صدفی، روابط عمومی و تبلیغات: فریبا جدیدی، هماهنگی: شهرآشوب مفتاحی، تبلیغات مجازی: محمد حیدری(پارسینما).

گفتنی است نمایش «آشغال مانده‌ها» که اجراهای خود را از 18 ابان آغاز کرده تا 9 آذر در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان روی صحنه خواهد بود.

 

 




نظرات کاربران