در حال بارگذاری ...
بابک بهشاد بازیگر نمایش:

در «پروانه الجزایری» کاراکتر ها به تنهایی معنا پیدا نمی کنند

نمایش پروانه الجزایری به نویسندگی پیام لاریان و به کارگردانی میثم گزی هرشب در تئاتر مستقل تهران به روی صحنه می رود. بابک بهشاد بازیگر این نمایش معتقد است در «پروانه الجزایری» کاراکتر ها به تنهایی معنا پیدا نمی کنند.

به گزارش ایران تئاتر بابک بهشاد بازیگر تئاتر «پروانه الجزایری» درباره نقشی که در نمایش به عهده دارد گفت: نقش مهرداد را بازی می کنم و مثل دیگر کاراکترها یک سری خصوصیات مشخصی دارد. مهرداد کاراکتری طنزپرداز و بسیار شوخ است و در شرایط حساس بسیار مدیر و مدبر است ولی در کل این نمایش به نحوی است که کاراکتر ها به تنهایی معنا پیدا نمی کنند.
این بازیگر تئاتر با اشاره به دلایل پذیرفتن این نقش توضیح داد: به واسطه متن این نمایش را انتخاب کردم زیرا با خود میثم گزی آشنا نبودم، به نظرم کار کردن با این کارگردان جوان بسیار لذت بخش بود و گروه بازیگران هم همه حرفه ای و با تجربه بودند.
بهشاد با اشاره به تفاوت هایی که میان نمایش نامه «پروانه الجزایری» و دیگر نمایش نامه هایی که تا به حال آن ها را بازی کرده است گفت: هر کاری برای بازیگر جدید است و برای او یک تجربه لذت بخش است، در گذشته تجربیات شیرینی در کار تئاتر داشته ام ولی «پروانه الجزایری» چیز دیگری بود.
بازیگر تئاتر «پروانه الجزایری» تصریح کرد: در اجرای یک اثر درام برای کسانی که در این حوزه فعالیت می کنند مسائل و مشکلاتی وجود دارد، مسائل دیگری نیز مانند اینکه در چه دوره ای و چه فضایی درام کار می کنید بر گرفتن بازخورد های متفاوت تاثیر خواهد داشت، به صورت کلی درام هم مانند دیگر رشته های هنری و غیر هنری دارای مشکلاتی است که باید روی آن کار کرد.
وی افزود: محال ممکن است کشوری را ببینید که در آن هنر جایگاهی نداشته باشد، در ایران هم به همین گونه است بیشتر حرف های ناگفته از زبان هنر به گوش مخاطبان می رسند.
بهشاد در پایان سخنانش از مخاطبان دعوت کرد تا به تماشای تئاتر «پروانه الجزایری» بنشینند.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران