در حال بارگذاری ...

نخستین جشنواره تئاتر چین اکتبر 2008 برگزار می‌شود

این نشست که اولین جشنواره بین‌المللی تئاتر در کشور چین نیز محسوب می‌شود از ۱۶ تا ۲۶ اکتبر سال ۲۰۰۸ با همکاری موسسه بین‌المللی تئاتر ITI"" در پاریس و ایالت جیانگسو در شهر نانگجینگ چین به صورت دوسالانه برگزار می‌شود.

نخستین جشنواره بین‌المللی تئاتر در سی و یکمین نشست "تئاتر ملت ما" اکتبر سال 2008 توسط مرکزITIچین برگزار می‌شود.
به گزارش سایت ایران تئاتر، این نشست که اولین جشنواره بین‌المللی تئاتر در کشور چین نیز محسوب می‌شود از 16 تا 26 اکتبر سال 2008 با همکاری موسسه بین‌المللی تئاتر ITI"" در پاریس و ایالت جیانگسو در شهر نانگجینگ چین به صورت دوسالانه برگزار می‌شود.
این جشنواره از گروه‌های تئاتری که تولیداتشان دارای شاخصه‌های ملی است دعوت به عمل آورد.
کشورهایی از پنج قاره جهان در این رویداد حضور داشته و کیفیت، کثرت گرایی و تنوع و جذابیت برای تماشاگران محلی از معیارهای انتخاب آثار نمایشی شرکت کننده در این جشنواره خواهد بود و تمامی گونه‌های نمایشی را با موضوع کلی "سنت و چهره جدیدی از جهان" را مورد ملاحظه قرار خواهد داد.
جشنواره هزینه‌های اقامتی و رفت و آمد داخلی چین را به مدت هفت روز تقبل کرده و گروه‌های شرکت کننده می‌بایست هزینه بلیت‌های هواپیما و حمل و نقل دکور را پرداخت کنند.
گفتنی است هر یک از نمایش‌های برگزیده جشنواره دو اجرا خواهند داشت و هزینه جهت معرفی آثار نیز 24 آذر ماه اعلام می‌شود که گروه‌های علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره می‌توانند از طریق آدرس پست الکترونیکی ctawangling@bbn.cn با این جشنواره تماس برقرار کنند.