در حال بارگذاری ...
آغاز پیش فروش بلیت؛

«عشق من: حامد بهداد» از 21 آذر به صحنه می رود

نمایش «عشق من: حامد بهداد» از روز ۲۱ آذر در خانه موزه استاد انتظامی به صحنه می رود و پیش فروش بلیت این اثر نمایشی از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۱۳ آذر در سایت تیوال آغاز می شود.

به گزارش ایران تئاتر نمایش «عشق من: حامد بهداد» به کارگردانی شکرخدا گودرزی با حضور خسرو احمدی و ایلیا منفرد، اجرای عمومی خود را از 21 آذر با بام خانه موزه استاد انتظامی آغاز می کند.

پیش فروش بلیت این اثر نمایشی نیز از ساعت 12 روز سه شنبه 13 آذر در سایت تیوال آغاز می شود.

در این اجرا، یک عشقِ سینما در کافه‌سینما (بام خانه موزه استاد انتظامی) جائی که می‌تواند بعضی هنرپیشه‌ها را ببیند، روی نیمکتی نشسته ‌است و منتظر شروع تئاتری در سالنِ بلک‌باکسِ پائین است. او در جائی خوانده: «همه از تئاتر شروع کردن، رفتن جای بهتر، بزرگتر و آبرومندتری که اسمش سینماست!»




مطالب مرتبط

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

پردیس تئاتر شهرزاد در اردیبهشت میزبان سه نمایش متفاوت است؛ نمایش‌های «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت»، نمایش موزیکال «بیژن و منیژه» و نمایش «آن‌ها دروغ می‌گویند» در این مجموعه روی صحنه می‌روند.

|

دو نمایش با یک کارگردان در خانه موزه استاد انتظامی

افشین قاسمی: کار پرمخاطب باید سال‌ها روی صحنه بماند
دو نمایش با یک کارگردان در خانه موزه استاد انتظامی

افشین قاسمی: کار پرمخاطب باید سال‌ها روی صحنه بماند

افشین قاسمی، کارگردان تئاتر که از اول آذر با نمایش «خرده‌جنایت‌های زن و شوهری» و «عمو ماهیگیر» در خانه موزه استاد انتظامی میزبان مخاطبان کودک و بزرگسال خواهد بود، می‌گوید کار پرمخاطب باید سال‌های سال روی صحنه بماند و نسل‌های جدید به تماشای آن بنشینند.

|

نظرات کاربران