در حال بارگذاری ...
در عمارت نوفل‌لوشاتو

«حجم غلیظ» با حضور هنرمندان پیشکسوت افتتاح شد

نمایش «حجم غلیظ» به نویسندگی و کارگردانی منصور صلواتی با حضور هنرمندان پیشکسوت تئاتر و سینما در عمارت نوفل‌لوشاتو افتتاح شد.

به گزارش ایران تئاتر در شب افتتاحیه تنی چند از هنرمندان تئاتر و سینما همچون محمد متوسلانی، مریم معترف، مسعود رشیدی، فرج اله گل‌سفیدی، بهروزخوش فطرت، بهنود محمدی پور، رحیم رشیدی تبار و منظر لشکری به تماشای این نمایش نشستند.
نمایش «حجم غلیظ» به نویسندگی و کارگردانی منصور صلواتی نمایشی در قالب «سولی لوگ» است که واگویه های ذهنی شخصیت نمایش را با نقش آفرینی هانیه مفلح روایت می کند.
منصور صلواتی طراحی، نویسندگی و کارگردانی این اثر را بر عهده دارد. از دیگر عوامل این نمایش می توان به طراح نور: رضا رشیدی فر، دستیار کارگردان: محسن فرامرزی، برنامه ریز: نیلوفر گرانی زاده، موسیقی: محمد مهدی نامجو و سپهر حبیب، مدیر صحنه: نرگس موسوی، منشی صحنه: عاطفه صادقیان، مشاور فیزیولوژی: علی صلواتی، ساخت تیزر و اقلام تبلیغاتی: رئوف جابری، طراح پوستر: احسان غفاری، روابط عمومی و تبلیغات مجازی: فریبا جدیدی، هماهنگی: شهرآشوب مفتاحی، طراح بروشور و موشن گرافیک: محمد مهدی عظیمی، عکاس: راضیه بنی اردلان اشاره کرد.
اجرای نمایش «حجم غلیظ» تا 27 آذر ماه در عمارت نوفل‌لوشاتو واقع در خیابان نوفل‌لوشاتو، بعد از چهار راه رازی، نرسیده به خیابان ولیعصر، کوچه زیبا، پلاک 1 ادامه خواهد داشت و علاقه مندان می توانند بلیط این نمایش را از سایت تیوال تهیه کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران