در حال بارگذاری ...
با گردهمایی 120 هنرمند از سراسر کشور؛

همایش برگزیدگان جشنواره‌های تئاتر استانی برگزار می‌شود

۱۲۰ هنرمند هنرهای نمایشی از استان‌های مختلف، مهمان جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر خواهند بود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر، 120 هنرمند (اعم از کارگردان، نمایشنامه‌نویس و بازیگر) از 21 آذرماه 97 مهمان این جشنواره خواهند بود تا در همایش بزرگ هنرمندان تئاتر استان‌ها شرکت کنند.
به گفته محمدمهدی خاتمی مدیر برگزاری همایش استانی: این 120 هنرمند عزیزانی هستند که نمایش‌های آنها در فجر استانی شرکت داشته و همگی جزو فعالین شهرهای خود هستند.
خاتمی ادامه داد: با تدبیر نادر برهانی مرند دبیر سی و هفتمین جشنواره ی بین‌المللی تئاتر فجر تصمیم گرفتیم طی همایشی از زحمات این هنرمندان قدردانی کنیم.
همچنین محمودرضا رحیمی مدیر بخش کارگاه های آموزشی توضیح داد: در طی چهار روزی که این عزیزان مهمان ما خواهند بود چند کلاس آموزشی نیز برگزار خواهیم کرد، موضوع این کلاس ها به فراخور تخصص هنرمندان در نظر گرفته شده و گردانندگان و ورک شاپ ها نیز از اساتید مجرب غیر ایرانی و ایرانی خواهند بود که متعاقبا اسامی و طرح درس آنها اعلام خواهد شد.
رحیمی ادامه داد: تلاش می کنیم تا با توجه به حضور 120 هنرمند تئاتر که در نوع خود کم نظیر است، دستاورد خوبی از این همایش حاصل شود.
گفتنی است سی و هفتمین جشنواره ی بین‌المللی تئاتر فجر از 22 بهمن تا 4 اسفند 1397 با دبیری نادر برهانی مرند برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

تجلی خواب یونگ در «روزی روزگاری سمنگان»

تجلی خواب یونگ در «روزی روزگاری سمنگان»

مریم سلیمی*: «روزی روزگاری سمنگان» به نویسندگی نازنین گودرزیان و محمودرضا رحیمی به شخصیت جمعی یا اجتماعی افرادی می‌پردازد که اکنون، پس از سال‌ها دارای یک روح جمعی هستند. همان نسخه جهانی یونگ ...

|

مدیرکل هنر‌های نمایشی مطرح کرد

دنبال رشد محتوا و فرم تئاتر کودک و نوجوان هستیم
مدیرکل هنر‌های نمایشی مطرح کرد

دنبال رشد محتوا و فرم تئاتر کودک و نوجوان هستیم

کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی می‌گوید تنها دلیل عدم حضور گروه‌های تئاتر کودک و نوجوان در جشنواره تئاتر فجر برگزاری جشنواره تخصصی تئاتر کودک و نوجوان بود و اداره کل هنرهای نمایشی به دنبال رشد محتوا و فرم این رویداد هنری و همچنین تئاتر کودک و نوجوان است.

|

بازگشت محمودرضا رحیمی به صحنه تئاتر پس از 7 سال

«روزی روزگاری سمنگان» تلفیقی از واقعیت و خیال است
بازگشت محمودرضا رحیمی به صحنه تئاتر پس از 7 سال

«روزی روزگاری سمنگان» تلفیقی از واقعیت و خیال است

محمودرضا رحیمی، کارگردان نمایش «روزی روزگاری سمنگان» با بیان اینکه هیچگاه از تئاتر و کارگردانی دور نبوده است، می‌گوید این نمایش تلفیقی از واقعیت و خیال است از آدم‌های محله‌ای که هر روز شاهد اتفاقاتی اجتماعی_خانوادگی و همچنین حمله موشک‌ها و جنگنده‌های دشمن هستند.

|

نظرات کاربران