در حال بارگذاری ...

کارگردان نمایش”بی‌ستاره‌ها”: تعطیلی تئاتر پارس به استقبال تماشاگردان لطمه وارد کرده است

تعطیلی چندین ماهه تئاتر پارس موجب بی‌رونقی این مجموعه و عدم استقبال تماشاگران شده است.فرزین سمیعی کارگردان نمایش”بی‌ستاره‌ها” که این روزها در تئاتر پارس به روی صحنه رفته است با بیان این مطلب به خبرنگار سایت ایران تئاتر گفت:« متاسفانه طی چند ماهه اخیر، تئاتر پارس دچار مشکلات فراوانی شده که این امر به دلیل تعطیلی طولانی این مجموعه به استقبال تماشاگران صدمه زیادی وارد کرده است. ضمن اینکه به دلیل افزایش هزینه نمی‌توان آن طور که باید و شاید تبلیغ خاصی روی کار انجام داد.»

تعطیلی چندین ماهه تئاتر پارس موجب بی‌رونقی این مجموعه و عدم استقبال تماشاگران شده است.
فرزین سمیعی کارگردان نمایش”بی‌ستاره‌ها” که این روزها در تئاتر پارس به روی صحنه رفته است با بیان این مطلب به خبرنگار سایت ایران تئاتر گفت:« متاسفانه طی چند ماهه اخیر، تئاتر پارس دچار مشکلات فراوانی شده که این امر به دلیل تعطیلی طولانی این مجموعه به استقبال تماشاگران صدمه زیادی وارد کرده است. ضمن اینکه به دلیل افزایش هزینه نمی‌توان آن طور که باید و شاید تبلیغ خاصی روی کار انجام داد.»
وی خاطر نشان کرد:« تئاتر پارس همواره یکی از قدیمی‌ترین و پرتماشاگرترین تالارها در تهران بوده است که امیدوارم این بی‌رونقی که در حال حاضر وجود دارد با این نمایش مرتفع شود.»
لازم به ذکر است در این نمایش نیلوفر رحیمی، مصطفی میرقاسمی، فرزین سمیعی، جواد گلریز، علی فیض‌آبادی، محمود حسینی، فرحناز بیگلر به عنوان بازیگر حضور دارند.
این نمایش در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری ساعت 13 و 30/16 در تئاتر پارس به روی صحنه می‌رود.
داستان بی‌ستاره‌ها نیز درباره سرقت از یک خانه است. فردی در خانه است که دزد دیگری وارد می‌شود. یکی از دزدها خود را صاحب خانه معرفی می‌کند، تا اینکه صاحب‌خانه اصلی از راه می‌رسد و...