در حال بارگذاری ...
همزمان با جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان؛

جشن «تئاتر و مردم» در فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی برگزار شد

همزمان با جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان جشن «تئاتر و مردم» در آمفی تئاتر فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی برگزار شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان، جشن های«تئاتر و مردم» که از 9 آذر ماه همزمان با شروع این جشنواره در راوند آغاز شده بود در پنجمین روز از چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر،جشن «تئاتر و مردم» در فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی برگزار شد.
مدیر فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی پیرامون اجرای جشن «تئاتر و مردم» در این فرهنگ سرا گفت: از ابتدای سال جاری برنامه های متنوع زیادی در قالب کارگاه های اجتماعی و کلاس های آموزشی  به همراه ویژه برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در این فرهنگ سرا برگزار شده است و جشن «تئاتر و مردم» به عنوان اولین ویژه برنامه فرهنگی و هنری بود که با محوریت آموزش مفاهیم فرهنگ شهروندی در تالار آمفی تئاتر سردار شهید علی معمار فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی  اجرا و مورد استقبال اهالی منطقه 3 مدیریت شهری قرار گرفت.
محمد زارع یادآور شد:  این جشن یکی از برنامه های چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر بود که همزمان با این رویداد ملی در راستای معرفی این جشنواره و به منظور بالا بردن سطح هنرنمایش به اجرا در آمد.
عضو کمیته اجرایی چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر در ادامه با تاکید بر اینکه یکی از اهداف برگزاری برنامه ها در فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی ارائه خدمات متنوع در عرصه های مختلف به همشهریان در محله های کم برخوردار شهر است، برگزاری جشن تئاتر و مردم را فرصتی مناسب برای اجرای برنامه های شاد و متنوع با محتوای فرهنگ شهروندی دانست.
مدیر فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی با اشاره به اینکه، به منظور برگزاری این جشن اقدامات گسترده ای با همکاری و مساعدت مدیریت و پرسنل منطقه 3 شهرداری صورت گرفت تا جشن باشکوهی در شأن همشهریان اجرا شود، اذعان داشت: در این محفل تلاش شد تا علاوه بر ایجاد اوقاتی شاد و مفرح برای شهروندان این منطقه، مفاهیم متنوعی از جمله فرهنگ شهروندی نیز انتقال یابد.
گفتنی است در این جشن هنرمندانی از کاشان حضور داشتند و قرائت قرآن، اجرای سرود جمهوری اسلامی، مسابقات متنوع ویژه کودکان و بزرگسالان ، تبجیل از خانواده سردار شهید علی معمار و اجرای نمایش  از جمله برنامه های  جشن تئاتر و مردم بود که مورد استقبال حضار قرار گرفت.
لازم به ذکر است چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان با تلاش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و با حمایت اداره کل هنرهای نمایشی با رقابت 28 گروه هنری از سراسر کشور در بخش های تئاتر صحنه ای و خیابانی، کارگاه های آموزشی، نمایشنامه خوانی و همچنین جشن های تئاتر و مردم از  9آذر ماه  در کاشان آغاز و 15 همین ماه به پایان رسید.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران