در حال بارگذاری ...
در ششمین روز جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان؛

پنج نمایش متفاوت در بخش صحنه ای و خیابانی اجرا شد

در ششمین روز جشنواره پنج نمایش در بخش صحنه ای و خیابانی چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان اجرا شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان،  در ششمین روز جشنواره، تالار مهرگان فرهنگ سرای مهر، با توجه به انتخاب کاشان به عنوان پایتخت کتاب ایران، میزبان علاقه مندان به هنرتئاتر در اجرای نمایش  "یار مهربان" نوشته عباس تیمورزاده به کارگردانی امیر حسین حداد از کاشان به مدت 30 دقیقه  با موضوع ترویج کتاب و کتاب خوانی شد.
همچنین  در این روز محسن آقاقدیری از هنرمندان کاشان با کارگردانی نمایش" اکیپ" نوشته محمد صادق خیمه کبود با اجرا در خانه تئاتر به مدت 50 دقیقه در دو سانس 18:30و 20:30 در چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر حضور یافت.
بنابر این گزارش نمایش "گزارش مرگبار از ... به نویسندگی جواد صداقت و کارگردانی جواد صداقت و الهام ابنی از بوشهر به مدت 75 دقیقه در بخش صحنه ای در دو سانس 17:45 و 19:30 اجرای خود را در ششمین روز جشنواره تئاتر مهر سپری کرد.
نمایش های خیابانی"هاپ" به نویسندگی و کارگردانی محسن اردشیر از آمل به مدت 25 دقیقه و نیز نمایش "تولیدی لیلی و مجنون" به نویسندگی و کارگردانی پژمان شاهوردی از بروجرد به مدت 30 دقیقه در محوطه فرهنگ سرای مهر و سطح شهر اجرا و با استقبال مخاطبان روبرو شد.
لازم به ذکر است در ششمین روز این جشنواره کارگاه های  آموزشی با عنوان"نمایش در کلاس درس" توسط مهدی صفاری نژاد نویسنده، پژوهشگر نمایش های ایرانی و مدرس دانشگاه با شرکت دانش آموزان مقطع دبیرستان  پیرامون معرفی نمایش دانش آموزی، کودک و قصه گویی  و کارگاه "در جستجوی شخصیت تئاتری" زیر نظر حمید رضا آخوند نصیری، نویسنده و کارگردان پیشکسوت کاشانی با تمرکز بر خلق شخصیت های نمایشی با تاکید بر نمایش نامه های نویسندگان ایران و جهان دائر شد.
چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان از 9 آذر ماه به همت فرهنگ سرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و با حمایت اداره کل هنرهای نمایشی در کاشان آغاز و 15 همین ماه به پایان می رسد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران