در حال بارگذاری ...
عاشقانه‌ای تنها برای یک‌شب

«ای‌کاش زودتر فهمیده بودم...» در خانه نمایش به صحنه می‌رود

در سومین نمایش رپرتوار «مونوگهان»، نمایش «ای‌کاش زودتر فهمیده بودم آن‌چه در چشمان‌ات می‌گذشت» به کارگردانی روزبه حسینی، در خانهٔ نمایش مهرگان، فقط یک‌شب روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایران تئاتر شنبه 24 آّذرماه ساعت 20 نمایش «ای‌کاش زودتر فهمیده بودم آن‌چه در چشمان‌ات می‌گذشت» با نویسندگی، طراحی و کارگردانی روزبه حسینی، در خانهٔ نمایش مهرگان، روی صحنه خواهد رفت.
این نمایش را روزبه حسینی حدود یک دهه پیش برای یک بازیگر زن نوشته و آذرماه امسال آن را برای «سیما شکری» و با توجه به خصوصیات، توانایی‌ها و به نوعی با نگاهی روانشناسانه به این بازیگر بازنویسی کرده است. سیما شکری که به معنای متعارفِ بازیگری تنها بازیگر این نمایش است، پیش از این در نمایش «سیم و سرمه»، مهرماه سالِ جاری، با روزبه حسینی همکاری داشته است و برای سومین‌بار همکاری خود با گروه «وَ ناگهان» را تجربه می‌کند.
لازم به ذکر است طبق گفتهٔ کارگردان و طراحِ نمایش، در شیوهٔ اجراییِ «ای‌کاش زودتر فهمیده بودم ...»، «نسترن طاها» که از اعضای جوانِ کارگاه بازیگری و نویسندگی «و ناگهان» است در بازیِ بدونِ کلام، صدای شاعر با اجرای خود نویسنده و سه بانوی موزیسین، در جهانِ زنانهٔ این نمایش حضور دارند که عناصرِ دیگرِ سازندهٔ جهانِ این متن خواهند بود؛ «آوا اعرابی» نوازندگی ویلن‌سل، کیمیا صرّافی نوازندگی دف و شیوا احمدی‌سپهر سولویِ آوازِ این نمایش را برعهده دارند.
دیگر عواملِ این نمایش عبارتند از:
مدیر اجرا: صبا آزادی، مدیر تولید و تبلیغات: علیرضا یزدانی اسفیدواجانی، گروه کارگردانی: نسترن طاها، امیرحسین علی‌پور، طراح اقلام تبلیغاتی گرافیک: پانته‌آ قاسمی، طرّاح پوستر دوم: سپهر علی‌مردانی، ساخت اقلام تصویری تبلیغات: علی ضیابیگی، تبلیغات مجازی: نسترن خدادوست، عکاسان: رسول نورمحمدزاده، مجری طرح: گروه فیلم و تئاتر «و ناگهان».
نمایش «ای‌کاش زودتر فهمیده بودم آن‌چه در چشمان‌ات می‌گذشت»، شنبه 24 آّذرماه ساعت 20، تنها برای یک بار در تماشاخانهٔ مهرگان اجرا خواهد شد و سایت تیوال، سامانهٔ خرید بلیت این نمایش است.




مطالب مرتبط

گفت‌و‌گو با عضو هیئت انتخاب آثار مرور بخش مسابقه صحنه‌ای تئاتر فجر

روزبه حسینی: کیفیت بالای نمایش‌های استانی نسبت به تهران شگفت‌انگیز است
گفت‌و‌گو با عضو هیئت انتخاب آثار مرور بخش مسابقه صحنه‌ای تئاتر فجر

روزبه حسینی: کیفیت بالای نمایش‌های استانی نسبت به تهران شگفت‌انگیز است

روزبه حسینی، عضو هیئت انتخاب آثار مرور بخش مسابقه صحنه‌ای جشنواره تئاتر فجر، تاکید کرد به طرز شگفت‌انگیزی، کفه کیفیت تولیدات استان‌ها نسبت به نمایش‌های تهران سنگین‌تر بود.

|

پویایی نمایش‌های سنتی؛ میراث ناملموس ایران

پویایی نمایش‌های سنتی؛ میراث ناملموس ایران

روزبه حسینی: هنرهای نمایشی و بومی ما به‌عنوان میراث ناملموس قدمت بیشتری نسبت به برخی از دیگر داشته‌های فرهنگی و هنری‌ ایران زمین در طول سالیان دراز دارند اما متأسفانه کمتر موردتوجه قرار ...

|

نظرات کاربران