در حال بارگذاری ...

اختصاص یک جایزه جدید به ترانه سرایان نمایش‌های موزیکال

بنیاد”فرداب” و گروه تئاتر”راوند آباوت” از اختصاص جایزه جدیدی به ترانه‌نویسان و‌ آهنگ‌سرایان نمایش‌های موزیکال خبر داده‌اند که به یاد ترانه‌سرای معروف موزیکال‌های”شیکاگو” و”کاباره” جایزه فرداب نامگذاری خواهد شد.به گزارش سایت ایران تئاتر بر اساس این خبر جایزه”فرداب”(Fred Ebb) به ارزش ۵۰ هزار دلار در تجلیل از ترانه‌سرا، آهنگساز و یا تیم ترانه‌نویسان یک نمایش موزیکال موفق که هنوز به فروش و سودآوری بالایی در گیشه‌ها دست نیافته باشد به شخص یا اشخاص منتخب داده خواهد شد. هدف از اعطای این جایزه تشویق و حمایت از آثار جدید موزیکال است.

بنیاد”فرداب” و گروه تئاتر”راوند آباوت” از اختصاص جایزه جدیدی به ترانه‌نویسان و‌ آهنگ‌سرایان نمایش‌های موزیکال خبر داده‌اند که به یاد ترانه‌سرای معروف موزیکال‌های”شیکاگو” و”کاباره” جایزه فرداب نامگذاری خواهد شد.
به گزارش سایت ایران تئاتر بر اساس این خبر جایزه”فرداب”(Fred Ebb) به ارزش 50 هزار دلار در تجلیل از ترانه‌سرا، آهنگساز و یا تیم ترانه‌نویسان یک نمایش موزیکال موفق که هنوز به فروش و سودآوری بالایی در گیشه‌ها دست نیافته باشد به شخص یا اشخاص منتخب داده خواهد شد. هدف از اعطای این جایزه تشویق و حمایت از آثار جدید موزیکال است.
”فرداب” که این جایزه به نام او نامگذاری شده است از جمله ترانه سرایان معروف برادوی بود که برای بسیاری از موزیکالی موفق برادوی همچون کاباره، زن سال، بوسه زن عنکبوتی(که همگی موفق به دریافت جایزه تونی در شاخه”بهترین ترانه” شدند) و نیز نمایش‌های پرفروش دیگری همچون”شیکاگو”، ”زوربا”، ”the Rink”، ”70 دختر70“، ”the Act” و”Steel Pier” ترانه نوشت.
جایزه فرداب قرار است هر ساله طی مراسمی در ماه نوامبر به برنده یا برندگان اعطا شود.