در حال بارگذاری ...

خلیلی که اخیراً نمایش"آوازهای ماندلا" را در کشور هلند اجرا کرده در این خصوص اظهار کرد: نمایش"آوازهای ماندلا" نوشته خودم است که بر اساس تصاویر اسطوره‌ای از کشور هندوستان آماده شده است.
وی در ادامه افزود: این نمایش را پیش از این در آتلیه‌های نقاشی اجرا کرده بودم چرا که شاخصه آن آرت گالری است که تلفیقی از نقاشی و نمایش محسوب می‌شود. در واقع تماشاگران بر اساس دریافت اولیه خود از نقاشی‌ها نمایش را تماشا کردند. این کار در اجرای هلن

خلیلی که اخیراً نمایش"آوازهای ماندلا" را در کشور هلند اجرا کرده در این خصوص اظهار کرد: نمایش"آوازهای ماندلا" نوشته خودم است که بر اساس تصاویر اسطوره‌ای از کشور هندوستان آماده شده است. وی در ادامه افزود: این نمایش را پیش از این در آتلیه‌های نقاشی اجرا کرده بودم چرا که شاخصه آن آرت گالری است که تلفیقی از نقاشی و نمایش محسوب می‌شود. در واقع تماشاگران بر اساس دریافت اولیه خود از نقاشی‌ها نمایش را تماشا کردند. این کار در اجرای هلند نیز با استقبال مواجه شد.

اصغر خلیلی در حال آماده کردن نمایش"تئوری دوست داشتن" برای اجرای عمومی در شهرهای مختلف ایران است.
اصغر خلیلی، نویسنده و کارگردان اصفهانی با اعلام این خبر به سایت ایران‌تئاتر گفت: نمایش"تئوری دوست داشتن" از نوشته‌های اخیرمن است که پس از تکمیل شدن قصد دارم آن‌را اجرا کنم.
خلیلی که اخیراً نمایش"آوازهای ماندلا" را در کشور هلند اجرا کرده در این خصوص اظهار کرد: نمایش"آوازهای ماندلا" نوشته خودم است که بر اساس تصاویر اسطوره‌ای از کشور هندوستان آماده شده است.
وی در ادامه افزود: این نمایش را پیش از این در آتلیه‌های نقاشی اجرا کرده بودم چرا که شاخصه آن آرت گالری است که تلفیقی از نقاشی و نمایش محسوب می‌شود. در واقع تماشاگران بر اساس دریافت اولیه خود از نقاشی‌ها نمایش را تماشا کردند. این کار در اجرای هلند نیز با استقبال مواجه شد.
خلیلی خاطرنشان کرد: قصد دارم این نمایش را در خانه نمایش اداره برنامه‌های تهران نیز اجرا کنم که در صورت موافقت مرکز هنرهای نمایشی و مدیر خانه نمایش این اجرا صورت خواهد گرفت.
در حال حاضر نیز قرار شده که در اصفهان، ماهشهر، بوشهر و یزد نیز این نمایش را اجرا کنم.
وی در پایان در خصوص عوامل اجرایی نمایش"آوازهای ماندلا" گفت: در این نمایش شیوا مکی‌نیان و بهار یداللهی ایفای نقش دارند و هومن همامی آهنگساز و پری زنگنه نقاش و تصویرگر نمایش هستند.
همچنین عکس و گرافیک به عهده وحید شریفی است و طراحی و فیگور را افروز رجایی انجام داده و شهاب مکی‌نیان مسئول نور نمایش است.